Wat maakt een goed website-ontwerp?

Natalie Small

Werkt uw website voor – of tegen u? Er zijn bepaalde elementen van een web-site-ontwerp die de gebruikerservaring en merkperceptie kunnen maken of breken. Als u op het punt staat een nieuwe zakelijke web-site te krijgen, of op het punt staat een herontwerp van een web site te ondergaan, zorg er dan voor dat uw webontwikkelingsbureau weet hoe te bouwen fulfilled uw bedrijf en merk in gedachten. Laten we beginnen fulfilled te leren wat een goede web-site maakt!

Afbeelding van twee geïllustreerde mensen die rond een draadframe van een website zitten en zich afvragen wat een goede website is.

Wat is gebruikerservaring?

Stel dat je naar het winkelcentrum gaat om een ​​nieuw pak voor je werk te kopen. Je gaat een nieuwe winkel binnen en ziet kleding van hun hangers en op de grond, vuilnis op de displays en werknemers die rondhangen terwijl klanten hulp nodig hebben, je perceptie van dat hele merk zal waarschijnlijk worden beïnvloed. Je zou waarschijnlijk niet rondkijken en waarschijnlijk niet terugkeren.

Uw internet site is de digitale representatie van uw bedrijf. Als u gebruikers te hard laat werken om de informatie te krijgen waarvoor ze naar de site zijn gekomen, zullen ze een negatieve ervaring fulfilled uw merk hebben en zullen ze waarschijnlijk niet terugkeren.

Wat veel bedrijven vaak vergeten, is dat een gebruiksvriendelijke internet site een should is om een ​​positieve merkbekendheid op te bouwen. Als u merkt dat uw websiteverkeer blijft stijgen zonder toename van het aantal conversies of als uw internet site een hoog bouncepercentage heeft, werkt uw website mogelijk niet in uw voordeel.

Gebruikerservaring is precies wat het klinkt zoals het zou moeten zijn: de algehele ervaring die een persoon heeft met een plaats, solution of digitaal bezit zoals een internet site. Dus, wat maakt een goede website?

5 guidelines om uw site voor u te laten werken

Hoewel elk bedrijf uniek is, is er een bepaalde stroom en functionaliteit die mensen verwachten bij het bezoeken van een site. Ze zijn er tenslotte niet voor niets! Of u nu een e-commerce winkel of een op provider gebaseerde zakelijke site heeft, u moet positieve interacties opbouwen bij het eerste contactpunt achieved uw merk. Hier zijn enkele verbeteringen die u aan uw web site kunt aanbrengen om uw bezoekers om te zetten in klanten.

5 manieren om uw website voor u te laten werken

Contactgegevens

Wanneer bezoekers op uw site zijn, maak het dan gemakkelijk voor hen om speak to achieved u op te nemen – of dat nu telefonisch, persoonlijk of through een e-mail/on the web contactformulier is. Als bezoekers deze informatie niet kunnen vinden, is de kans groter dat ze vertrekken:

  • Telefoonnummer – Zorg ervoor dat uw telefoonnummer groot, goed leesbaar en op elke pagina staat. Het is ook een goed idee om simply click-to-phone-codering te gebruiken om het bellen op mobiele apparaten gemakkelijker te maken.
  • Call Formulier – Veel zoekers zoeken naar producten/diensten buiten de normale kantooruren, waardoor het belangrijk is om een ​​contactformulier op de website op te nemen. Contactformulieren moeten kort zijn (3-4 velden indien mogelijk) en gemakkelijk in te vullen. Voeg indien mogelijk een contactformulier toe aan elke provider-/productpagina, zodat mensen get in touch with met u kunnen opnemen zonder naar een andere pagina te hoeven gaan.
  • Adres – Uw adres verifieert dat bezoekers een lokaal bedrijf bekijken, wat vaak de bedoeling is van zoekopdrachten. Sommige mensen bezoeken uw web-site alleen om uw adres te vinden, dus zorg ervoor dat deze informatie gemakkelijk te vinden en te lezen is.

Deze 3 elementen zijn cruciaal voor het converteren van klanten en voor uw lokale Search engine optimization-strategie.

Schrijf unieke inhoud

Het maken en plaatsen van inhoud op uw web site is een should voor lokale bedrijven. Dit betekent echter niet kopiëren en plakken vanaf een andere internet site. Dit staat bekend als dubbele inhoud en is een van de snelste manieren om doorway zoekmachines te worden gestraft.

Zoekmachines zijn hebzuchtig ze willen kwaliteit en kwantiteit als het om inhoud gaat!

Unieke inhoud kan in vele vormen voorkomen. Twee van de gemakkelijkste manieren om inhoud te krijgen, is doorway more than uw bedrijf en uw diensten/producten te schrijven.

  • Schrijf about uw bedrijf – Of het nu een More than-pagina, Workforce-pagina of een web site about bedrijfsupdates is, voeg deze toe aan uw web site. Dit is geweldige inhoud, niet alleen voor de zoekmachines, maar ook voor de bezoekers van uw internet site.
  • Schrijf above uw diensten/producten – Verkoopt u kip aan dining establishments of bent u een restaurant dat kippen verkoopt? Bezoekers en zoekmachines willen specifieke informatie more than u om hen te helpen een beslissing te nemen. Geef zoveel mogelijk details om aan te tonen dat uw diensten/producten superieur zijn aan die van uw concurrenten.

Gebruik sterke phone-to-steps

Een oproep tot actie is precies dat: een zin die een gebruiker tot actie aanzet. “Bel nu”, “Vraag een offerte aan” of “Aanmelden” zijn veelvoorkomende CTA’s of oproepen tot actie. Deze zijn bedoeld om de gebruiker te begeleiden bij het maken van een conversie op uw internet site. Het beantwoordt de “Wat nu?” vraag die vaak wordt gesteld wanneer een bezoeker klaar is om een ​​beslissing te nemen. Maak het klanten zo gemakkelijk mogelijk om contact satisfied u op te nemen doorway sterke phone calls-to-action te gebruiken die hen doorverwijzen naar de volgende stap.

Integreer uw instruments

Uw site moet niet alleen gebruiksvriendelijk zijn voor uw bezoekers/klanten, maar ook voor u. Door instruments die u al gebruikt in uw website te integreren, maximaliseert u uw marketingpotentieel. Voeg bijvoorbeeld een agenda voor het instellen van afspraken toe om het aantal conversies te verhogen. Als je op de site van een tandartspraktijk bent en zag dat ze om 16:00 uur tandenpoetsen beschikbaar hadden, zou je dan niet eerder doorgaan en je tandartsbezoek plannen?

Een ander idee is om je CRM te integreren. Veel bedrijven beginnen dit te doen om hen te helpen hun potential customers en verkopen te beheren. Dit kan u tijd besparen, want wanneer potentiële klanten een contactformulier invullen, worden ze automatisch toegevoegd aan uw CRM en kunnen ze vervolgens ook worden toegevoegd aan uw nieuwsbrief (als u deze instelling heeft).

Gebruik WordPress

Als je aarzelt om je web site te updaten omdat het niet gemakkelijk is om mee te werken, dan is het misschien tijd om na te denken about een herontwerp van je web page. Doorway bij te werken naar een inhoudbeheersysteem, zoals WordPress, kunt u uw inhoud, afbeeldingen, video’s en andere gegevens beheren zonder dat u HTML en codering hoeft te leren.

Bouwen om te informeren

Kortom, zowel functie als vorm moeten top rated-of-thoughts zijn bij het krijgen van een nieuwe site voor uw bedrijf. Het moet snel antwoord geven op de “wie”, “wat”, “wanneer”, “waar” en “waarom” van het vinden van een nieuw solution of merk. Laat uw gebruikers niet raden of werken om te vinden wat ze nodig hebben.

Geïnteresseerd in een nieuwe web page die gebouwd is om te converteren? Neem make contact with op fulfilled onze Raleigh Web Structure Professionals van TheeDigital in Raleigh, NC op 919-341-8901 of strategy een consult with.

Next Post

6 grote dingen waar millennial huizenkopers in geïnteresseerd zijn!

Millennial huizenkopers verhuizen meer dan anderen. Millennials, geboren tussen het get started van de jaren ’80 en het einde van de jaren ’90, zijn nu de grootste volwassen generatie en vormen een aanzienlijk proportion van de vastgoedmarkt. Van de jongere generatie Y-ers die hun eerste appartementen huren tot de oudere […]