TikTok, strategieën om bots te verdedigen en meer!

Natalie Small

De zomer is in volle gang en hoewel dat voor velen betekent op vakantie gaan en luieren in de zon, stopt de marketingsleur nooit. We hebben het world wide web afgespeurd en vijf updates uit de digitale marketingsector geselecteerd die absoluut gelezen moeten worden.

Van TikTok’s nieuwe strategische richting voor het populaire system tot de tactieken die topmarketeers gebruiken om spam en bots te bestrijden, we hebben vijf hoogtepunten die deze maand in internet marketing plaatsvonden.

Deze maand in internetmarketing

Verschillende leiders van TikTok verschenen op het Cannes Lions Worldwide Competition of Creativeness, waarmee de eerste dag van het competition werd afgetrapt achieved enkele belangrijke updates in excess of de toekomst van het platform.

Blake Chandlee, de inwoner van TikTok’s oplossingen voor wereldwijde operaties, zegt dat ze het aantal merken en adverteerders dat momenteel het system gebruiken drastisch willen vergroten.

Deze nieuwe impuls voor meer advertenties omvat nieuwe programma’s om de targeting en kwaliteit van advertenties te verbeteren, evenals de functionaliteit van de in-app-shoppingfunctie uit te breiden.

Hoewel TikTok een populair platform is voor merken en influencers om vanaf te werken, zegt Francis Stones (die aan het hoofd staat van de Europese tak van TikTok’s merkveiligheid) dat sommige adverteerders sceptisch blijven more than het gebruik van de app, uit angst geassocieerd te worden met ‘problematische inhoud’.

Volgens Stones zullen ze nieuwe maatregelen nemen om inhoud grondiger te onderzoeken om de zorgen van merken achieved betrekking tot negatieve associaties weg te nemen.

Klik op de bovenstaande hyperlink als u meer wilt weten in excess of deze update.

Deze maand in internetmarketing

Het beheren van betaalde mediakanalen en campagnes kan een frustrerende ervaring zijn in een wereld waar spam en bots zo gewoon zijn. Valse klikken en advertentieweergaven van bots kunnen statistieken opdrijven, waardoor marketeers een vertekend beeld krijgen van hun gegevens.

Om de bots te bestrijden, ondernemen betaalde mediamarketeers de volgende acties:

Controleren op niet-overeenkomende tijdzones

Marketeers controleren de gedeclareerde tijdzones van gebruikers aan de hand van de werkelijke tijdzone op het apparaat. Als deze tijdzones niet overeenkomen, verbergt de gebruiker mogelijk zijn identiteit om kwaadwillende bedoelingen te verbergen.

Pas op voor repetitief gedrag

Het identificeren van herhaald gedrag dat afkomstig is van een enkel IP-adres of gebruiker is een andere tactiek die marketeers voor betaalde media gebruiken om bots en spam te bestrijden. Door herhaalde kwaadaardige activiteiten van dezelfde bron te lokaliseren, kunnen ze voorkomen dat spammers dit gedrag voortzetten.

Analyseren van afwijkingen in verkeersstatistieken.

Ongebruikelijk hoge volumes websiteverkeer op bepaalde dagen, achieved hoge bouncepercentages van buiten de geografische locaties waarop campagnes gericht zijn, kunnen wijzen op een botaanval. Marketeers analyseren zorgvuldig het websiteverkeer om kwaadwillenden te identificeren en tegen te houden.

Andere tactieken van betaalde mediamarketeers zijn onder meer:

  • Op zoek naar inconsistenties in gebruikersagenten
  • Verkeersbronnen opnieuw evalueren
  • Go-to-sector-beveiliging implementeren

Bekijk de bovenstaande connection voor meer informatie over de strategieën die marketeers voor betaalde media gebruiken om spam te bestrijden.

Deze maand in internetmarketing

Binnen digitale advertising and marketing zijn er verschillende strategieën die marketeers gebruiken om potential customers te genereren en conversies te stimuleren. Binnen deze strategieën behoren pay-for every-simply click (PPC) en zoekmachineoptimalisatie (Website positioning) tot de meest populaire.

PPC-internet marketing draait om het gebruik van betaalde advertenties om bezoekers naar uw web site te trekken. Elke keer dat er op een van uw advertenties wordt geklikt, betaalt u een vooraf bepaald bedrag.

Aan de andere kant richt Seo zich op het genereren van organisch verkeer door inspanningen om hoger te scoren op de resultatenpagina van een zoekmachine (SERP). Hoe hoger uw web site of inhoud op de eerste pagina van de SERP verschijnt, hoe groter de kans dat gebruikers doorklikken.

Weten hoe deze strategieën anders werken, afhankelijk van uw marketingdoelen en wanneer u PPC- of Seo-promoting moet gebruiken, is een van de belangrijkste dingen die u kunt doen om ervoor te zorgen dat uw marketingcampagnes succesvol zijn.

Bezoek de bovenstaande url voor een meer diepgaande blik op PPC versus Search engine marketing-advertising.

Deze maand in internetmarketing

Bij discussies over de standaard KPI’s (Vital Overall performance Indicators) die marketeers gebruiken om het succes van hun inspanningen te meten, is het gemakkelijk voor sentiment om de weg kwijt te raken. Als we naar spreadsheets en datagrafieken kijken, vergeten we soms dat elk van die klikken, conversies of bounces overeenkomt satisfied een echt persoon achieved een mening.

Social media-sentiment is vergelijkbaar fulfilled sociaal luisteren, waarbij merken opmerkingen en betrokkenheid bij gebruikers monitoren die hen rechtstreeks hebben getagd of op hun berichten hebben gereageerd. Terwijl sociaal luisteren naar deze directe interacties kijkt, volgt sentimentanalyse wat mensen zeggen en uiten above een merk of product zonder dat het merk direct wordt getagd.

Interesse om meer te leren? Klik op de website link hierboven!

Deze maand in internetmarketing

Iedereen die tijd heeft besteed aan internet marketing voor zoekmachineoptimalisatie (Website positioning) kent het belang van backlinks.

Wanneer andere internet sites satisfied een hoge autoriteit naar uw inhoud linken, helpt dit de positie van uw web-site in zoekmachines zoals Google te verbeteren. Helaas is het bouwen van one way links van hoge kwaliteit een tijdrovend en vaak frustrerend proces.

Zou het niet zoveel gemakkelijker zijn om al die websites achieved een hoge autoriteit te laten besluiten om die backlinks zelf te gebruiken?

Topmarketeers van het Information Market Institute hebben verschillende ideas om dit voor elkaar te krijgen. Ze stellen zes soorten inhoudsitems voor die hoogwaardige one way links zoals magneten aantrekken. Dit soort inhoud omvat:

  1. Sjablonen
  2. Hulpmiddelen
  3. Quizzen
  4. Originele grafieken en infographics
  5. Citaten
  6. Interne back links

Bekijk de bovenstaande website link voor meer informatie over elk van deze inhoudsitems.

Afsluiten

De wereld van digitale marketing stopt voor niemand, en deze maand was geen verwachting. Deze vijf artikelen bieden een momentopname van het marketingnieuws van deze maand, van nieuwe strategieën die worden geïmplementeerd op populaire sociale platforms tot nieuwe suggestions en trucs om inbound links te stimuleren.

We hopen dat deze lijst met essentiële marketingupdates nuttig en informatief is geweest.

Om snel de hoogtepunten te bekijken, hebben we geleerd hoe de leiders van TikTok nieuwe functies voor hun application implementeren om adverteerders te helpen groeien. Dat is waarschijnlijk opwindend nieuws voor merken en influencers die de app al gebruiken voor hun marketingcampagnes.

Vervolgens hebben we de strategieën van betaalde mediamarketeers besproken om botaanvallen en spamverkeer te bestrijden. Fulfilled enig slender onderscheidingsvermogen en zorgvuldige analyse kunt u kwaadaardig verkeer afweren en uw marketingstatistieken zuiver houden.

Vervolgens hebben we de voor- en nadelen van PPC- en Web optimization-promoting besproken en hoe u kunt weten welke van deze populaire marketingstrategieën geschikt is voor u en uw bedrijf of web-site. Niemand wil tijd (en geld!) verspillen aan een strategie die niet previous bij hun marketingdoelen.

Daarna leerden we around de analyse van het marketingsentiment op sociale media en waarom, ondanks hoe vaak het more than het hoofd wordt gezien, marketeers dit in de gaten moeten houden. Zonder te weten hoe consumenten echt above uw merk of products denken, kan het moeilijk zijn om te veranderen wat u verkeerd doet (of te profiteren van wat u goed doet!)

10 slotte hebben we zes inhoudsmiddelen ontdekt die aan blogposts kunnen worden toegevoegd om hoogwaardige inbound links te genereren. Het implementeren van een uitstekende strategie voor het verkrijgen van one way links kan lastig zijn om te bereiken, waardoor dit inzicht ongelooflijk waardevol is voor marketeers.

Vragen, opmerkingen of zorgen? We horen graag uw opinions!

Volgende maand zijn we er weer satisfied vijf nieuwe artikelen voor je. Als je in de tussentijd meer wilt weten, bekijk dan onze bestaande weblogs die verschillende digitale marketingonderwerpen behandelen!

Bericht door Nicole Orlans (1 berichten)

Nicole is de contentspecialist bij TechWyse. Nicole is gespecialiseerd in het maken van boeiende geschreven inhoud en heeft altijd een schrijfproject onderweg. Op de momenten dat ze niet schrijft, houdt ze ook van lezen en films kijken.

Next Post

CCP lanceert Eve Online's AIR Career Program voor nieuwe spelers

Wil je weten wat de toekomst biedt voor de activity-industrie? Sluit je aan bij gaming-professionals om in oktober opkomende delen van de industrie te bespreken op GamesBeat Summit Subsequent. Leer meer. CCP Games lanceerde het AIR Profession Method, een onderdeel van de vernieuwing van de Eve On the net-spelerservaring. Het […]
CCP lanceert Eve Online's AIR Career Program voor nieuwe spelers