
Zorgt uw e-mailbezorgingspercentage ervoor dat u satisfied uw hoofd tegen een muur wilt bonzen? Frustrerend niet?
For each slot van rekening heb je waarschijnlijk behoorlijk wat tijd besteed aan het maken van de perfecte e-mail om naar je abonnees te sturen, om erachter te komen dat een groot percentage het niet eens heeft ontvangen!
Om ervoor te zorgen dat uw e-mails worden gelezen, is het belangrijk om de beste praktijken voor het afleveren van e-mail te begrijpen.
Verschillende elementen en praktijken definiëren goede e-mailmarketingcampagnes, en uw e-mailbezorgingspercentage is daar een van.
Vandaag zal ik u door de verschillende aspecten van e-mailbezorgbaarheid leiden, zoals:
- Is er een gemiddeld bezorgingspercentage voor e-mail?
- Wat is een goed afleverpercentage?
- Hoe test e-mail te evalueren op leverbaarheid?

Free of charge down load
De ultieme gids voor websiteverkeer voor bedrijven
Het notion van e-mailbezorgbaarheid begrijpen
Ooit al uw e-mails in de spam van de ontvanger zien belanden?

Dit maakt het een uitdaging voor uw bedrijf om de juiste doelgroep te bereiken en sales opportunities te genereren.
Daarom is het belangrijk om exams te analyseren en uit te voeren en je te concentreren op de bezorgbaarheid van e-mail voordat je een e-mail naar je publiek stuurt.
E-mail deliverability evalueert de frequentie waarmee een e-mail de inbox van de abonnee bereikt. Dit proces wordt soms postvak IN-plaatsing genoemd.
Het uiteindelijke doel van elk bedrijf is om statistieken te verkrijgen around of de e-mail fulfilled succes in de inbox is beland en hoe vaak deze wordt geopend.
Verschillende factoren zijn van invloed op het belanden van uw e-mail in de inbox of de spammap, en deze zijn:
- IP-adres reputatie
- Afzender reputatie
- DNS-information
- SPF-records
Uw e-mailmarketingproces heeft een grote invloed op of de e-mail in de inbox of in de spammap terechtkomt.
E-mailbezorgbaarheid is een werkelijke snelheid die aangeeft of de e-mail de inbox van de abonnee heeft bereikt of niet. U zult ongetwijfeld een slechte e-mailbezorgingsgraad ervaren wanneer uw e-mails consequent in de spammap belanden of wanneer uw e-mailadres wordt geblokkeerd.
Veelvoorkomende fouten bij de bezorging van e-mail die u moet vermijden
Naast de hierboven genoemde factoren, zijn er nog een paar andere factoren die van invloed zijn op de bezorging van e-mail, en dat zijn:
- Slechte lijstkwaliteit
- Lage betrokkenheid
- Ontbrekende e-mailverificatie
Als je ernaar streeft uw e-mailbezorgingspercentage verbeteren, bepalen wat er mis is of ontbreekt. Het kan zijn dat je een enkele of een combinatie van bovenstaande elementen hebt gemist.
Zoek naar authenticatiemethoden zoals DKIM, SPF en andere om uw e-mailbezorgingspercentage te verbeteren. U kunt een DMARC-recordconfiguratie implementeren om e-mailauthenticatiemaatregelen in te schakelen en uw domein te beschermen.
Tegelijkertijd is het belangrijk om prioriteit te geven aan gebruikersbetrokkenheid by means of de inhoud van uw e-mails. Onthoud dat een e-mailbetrokkenheidspercentage een mix is van klik- en openpercentages die positieve betrokkenheidssignalen aangeven.
Een van de belangrijkste oorzaken van slechte bezorgingsproblemen is de slechte kwaliteit van de e-maillijst. Een aantal inboxproviders vergemakkelijken bijvoorbeeld de aanvullende diensten van het opzoeken van domeinblokkeringen, waar ze uw e-mails spammen als u onder de e-mailblokkeringslijst valt.
Andere metrics, zoals de afzenderscore, kunnen een outcome hebben op je deliverability. Afzenderscore houdt rekening fulfilled uw IP-reputatie en domeinreputatie.
Het verschil tussen e-mailbezorging en e-mailbezorgbaarheid
Voordat u een e-mailcampagne verzendt, is het belangrijk om de volgende vragen te stellen:
- Is uw bericht acceptabel?
- Komt het bericht in de inbox terecht?
E-mailbezorging begrijpen
E-mailbezorging draait om de kans dat een ontvanger uw e-mail vóór de spammap of inbox accepteert. Als je e-mail niet in de inbox belandt, is de kans kleiner dat de bezorging slaagt.
U heeft bijvoorbeeld een vliegticket geboekt, de luchthaven bereikt, op de juiste vlucht gestapt en op uw bestemming aangekomen.
Evenzo, wanneer u de e-mail correct bezorgt, zal deze in de inbox van de ontvanger belanden ze zullen meer in excess of u te weten komen en hopelijk een van uw producten kopen.
Afleverbaarheid van e-mail begrijpen
Komt het bericht in de inbox terecht?
Je concentratie ligt op de plaatsing van de inbox dit betekent dat u zich bewust moet zijn van waar uw e-mail wordt afgeleverd. E-mailbezorging in de spammap, inbox en andere mappen heeft verschillende gevolgen.
Een goede deliverability bestaat uit drie essentiële elementen:
Identificatie: Dit beschrijft de primaire protocollen die bevestigen dat u een betrouwbare autoriteit bent en alles wat u in de e-mail citeert. Sommige protocollen worden gedeeld by way of SPF, DKIM, DMARC en andere.
Deze protocollen fungeren als een veiligheidscontrolepunt voor uw organisatie dat helpt om de afleverbaarheid van uw e-mail te verbeteren.
Reputatie: De reputatie van uw afzender vertegenwoordigt de betrouwbaarheid van uw e-mail. Elke ISP en elk bedrijf heeft verschillende scores voor u, en het samenstellen van positief gedrag kan u helpen een goede reputatie op te bouwen.
Inhoud: Deel je relevante berichten satisfied je doelgroep? Slechte kopie fulfilled ongeorganiseerde opmaak kan lezers afstoten.
Het gebruik van abrupte en onduidelijke opmaak kan de afleverbaarheid van uw e-mail schaden. Overweeg in plaats daarvan waar uw publiek naar zoekt en citeer dienovereenkomstig e-mailberichten.
De identificatie- en reputatie-inspanningen leiden de e-mail naar de inbox of de spammap. Integendeel, als je leveringsproblemen hebt, heb je veranderingen in de infrastructuur nodig. Het is tijd om de e-mailadressen op de lijst te bekijken en eraan te werken.
Als u echter problemen fulfilled de bezorging opmerkt, zijn uw abonnees niet geïnteresseerd in uw inhoud of zijn uw praktijken verouderd.
Ongeacht waar u nu staat, er zijn mogelijkheden om de bezorgbaarheid van e-mail te verbeteren.
Best techniques voor het afleveren van e-mail voor 2022

Deze afbeelding geeft u een idee more than e-mails op de zwarte lijst. Als uw e-mail op de zwarte lijst staat, wordt deze in deze lijst weergegeven. E-mailserviceproviders controleerden vroeger de zwarte lijst van e-mail om te controleren of uw e-mail in een inbox of spam terechtkomt.
Personaliseer je e-mails
Abonnees en marketeers hebben verschillende beschrijvingen van spam-e-mails. Abonnees geven bijvoorbeeld prioriteit aan relevantie boven algoritmen of spamfilters.
Deel je inhoud waarin je publiek geïnteresseerd is?
Analyseer uw inhoudsrelevantie en fouten voordat u op de verzendknop in uw e-mail drukt.
Van alle marketingtactieken is e-mail het meest persoonlijke kanaal en daarom moet uw inhoud resoneren fulfilled uw publiek. Dit heeft natuurlijk immediate invloed op uw deliverability en lezersbetrokkenheid.
Informatieve en boeiende e-mails kunnen leiden tot langdurige relaties fulfilled uw publiek.
Opt-in proces wissen
De manier waarop u e-mailadressen verzamelt, speelt een cruciale rol in uw deliverability-percentages. Een geoptimaliseerde choose-in-technique is effectiever en bevestigt dat de lijst zorgvuldig geselecteerde boeiende gebruikers bevat.
Wanneer u op de verkeerde doelgroep tikt, zullen ze u waarschijnlijk als spam markeren en de ISP’s zijn van mening dat u anderen op uw lijst spamt.
Om dergelijke omstandigheden te voorkomen, raad ik het gebruik van een dubbele choose-in-strategie aan die dubbele verificatie voor de gebruiker inhoudt. Dit verificatieproces zorgt ervoor dat u een betrokken e-maillijst heeft en u alleen op hen richt. Zorg ervoor dat u de lijst regelmatig opschoont om te voorkomen dat u onbewust dozen spamt.
Analyseer de verwachtingen van de abonnee
Het is essentieel om rekening te houden met de verwachtingen van de lezer om de afleverbaarheid van e-mail te verbeteren. U kunt dit het beste doen doorway uw lezers by means of transparante communicatie te informeren waar ze aan toe zijn.
Op deze manier kunt u op hen afstemmen en betere resultaten behalen.
Een paar bedrijven en marketeers geven de voorkeur aan eenvoudige manieren om e-maildatabases uit te breiden, maar ze genereren zelden resultaten en kunnen de reputatie van uw afzender schaden.
Een van de belangrijkste redenen hiervoor kan zijn dat ze niet klaar waren voor reguliere berichten en deze uiteindelijk negeerden, markeerden als spam of zich afmelden.
ISP’s kunnen deze slechte betrokkenheid volgen en uw afzenderreputatie verslechteren, wat geleidelijk uw bezorgingspercentage beïnvloedt.
Vraag in plaats daarvan lezers om hun toestemming voordat je ze een reeks e-mails stuurt en met je engagement speelt.
Volg uw statistieken
Of het resultaat nu goed of slecht is, het is belangrijk om de activiteit van uw lezer in de gaten te houden en hun inbox niet te overspoelen met ongewenste e-mails.
Hoe weet u of uw abonnees betrokken zijn en graag achieved u omgaan?
Open- en doorklikpercentages in combinatie met spamklachten en afmeldingen kunnen u informeren in excess of het influence van de voorkeuren van uw doelgroepen.
Bovendien zijn hoge bouncepercentages, negatieve betrokkenheid en nalevingspercentages slechte indicatoren voor e-mailcampagnes. U kunt tools voor het afleveren van e-mail gebruiken en digitale experts inhuren om een effectieve campagne voor uw merk te strategiseren.
Deze combinatie kan u helpen uw afzenderscore te verbeteren en uiteindelijk de gewenste benchmark te bereiken.
Belangrijkste leerpunten
Het hosten van goede e-maillijsten, het regelmatig bijwerken van uw inhoud en het verzenden van effectieve marketing and advertising-e-mails zijn cruciaal voor het afleveren van e-mail. Dit vergroot de kans dat uw e-mails in de inbox van uw ontvanger worden afgeleverd.
Het beheren van de afleverbaarheid van e-mail draagt bij aan een solide basis voor het toekomstige succes van uw bedrijf.
Gast Auteur: Bharat Patel leidt het digitale marketingteam bij Brainvire Infotech. Hij is gewapend fulfilled meer dan 12
jarenlange ervaring op het gebied van on the internet marketing and advertising en projectmanagement. Hij is extreem
proactief in het implementeren van de nieuwste technologische innovaties in zijn projecten. Bharats kern
know-how ligt in zoekmachineoptimalisatie (Web optimization), social media advertising en conversieratio
optimalisatie onder andere. Zijn huge uitbarsting van schrijven moedigt hem aan om consequent
schrijf woorden op die draaien om huidige traits en innovaties die betrekking hebben op zijn vakgebieden
interesse.
More Stories
Poor Body Image and Media Advertising
Choosing the Mobile Advertising Network That’s Right for You
How Does Facebook Figure Into Your Online Advertising Campaign