Kleine reclameborden | Seth’s blog

Natalie Small

Op de West Facet Highway in Manhattan staat momenteel een reclamebord voor een soort placebosupplement. In de hoek staat een QR-code voor meer informatie.

Tenzij de persoon op de passagiersstoel een telelens op zijn telefoon heeft, is er geen enkele manier ter wereld dat dit gaat werken.

Wijlen mijn vriend Jay Levinson zei dat het meest effectieve reclamebord zou zeggen: “Free of charge KOFFIE, VOLGENDE UITGANG.” Een oproep tot actie, relevant voor de kijker, gemakkelijk te zien en te begrijpen.

Echte billboards zijn een hele categorie media, maar nu zijn we omringd door een nieuw soort, een kleinere, meer vluchtige en gewone: posts op sociale media. Je ziet er misschien wel duizend for each dag.

Sociale media begonnen als tekstupdates van de ene mens naar de andere, maar dankzij het delen van foto’s zijn sommige berichten iets heel anders geworden. Een kans om consistente, bruikbare en duidelijke herinneringen te creëren aan wat je bent en waar je voor staat.

Maar als je Jay’s edict in gedachten houdt, werken ze het beste als ze internet zoveel around de kijker gaan als around jou. Ze werken beter als ze van een afstand kunnen worden gezien en begrepen. En ze werken beter als ze ‘klinken als jij’.

Hier is een voorbeeld van enkele tientallen digitale billboards die mijn medevrijwilligers hebben gemaakt voor de Almanak. Deze hebben me weggeblazen. Free of charge koffie inderdaad.

Next Post

5 manieren om een ​​netwerk te ontwikkelen zonder persoonlijke ontmoetingen

Mensen zijn sociale wezens, daarom zijn sociale bijeenkomsten een integraal onderdeel van het leven en bij uitbreiding van de handel. Het ontmoeten van een groep mensen fulfilled dezelfde interesses, in dit geval voor het bedrijfsleven, is een manier om kennis en technologie op te doen en te delen. Dit draagt […]