Introductie van automatisch publiceren van Instagram-rollen in buffer

Natalie Small

Het is eindelijk zover. Gisteren, na twee jaar wachten, onthulde Instagram zijn Reels API voor alle beheerplatforms voor sociale media.

We waren zo enthousiast dat we meteen begonnen te bouwen en nu …

Vandaag, Instagram-rollen opstellen, plannen en automatisch publiceren zijn nu beschikbaar in Buffer.

Wil je het uitproberen? Verbind je Instagram-account free of charge satisfied Buffer. Het werkt internet als elk ander bericht in Buffer. U kunt concepten maken, onmiddellijk publiceren of ze aan uw wachtrij toevoegen en ze worden verzonden wanneer u maar wilt.

Op dit instant is Reels-setting up beschikbaar in onze website-app. We voegen het zeer binnenkort toe aan onze mobiele applications!

10 redenen om te beginnen satisfied het plannen van rollen

We kunnen niet liegen, we zijn behoorlijk opgewonden om te beginnen achieved het plannen van rollen. Er is enorm veel bewijs dat zegt dat Reels je betrokkenheid, bereik en volgers drastisch vergroot.

Maar is het allemaal waar? Nou, we besloten om onze eigen analyse te maken.

We keken terug naar alle Instagram-berichten die we dit jaar hebben gepubliceerd om te bepalen hoe belangrijk movie-inhoud werkelijk is. En we speurden het net af naar betrouwbaar bewijs. Dit is wat we hebben gevonden.

1) Rollen genereren 22% meer betrokkenheid dan reguliere Instagram-berichten (bron)

Instagram promoot actief Reels in de app. Ze verschijnen overal op Instagram (daarover afterwards meer) om de aandacht van gebruikers te trekken. Het is geen wonder dat ze zoveel betrokkenheid krijgen.

2) 68% van de marketeers is van prepare de video-activiteit op Instagram te vergroten (bron)

Promoting Charts vroeg 2.897 marketeers (van wie de meesten voor kleine bedrijven werken) of ze van plan zijn het aantal video’s dat ze zullen publiceren te verhogen.

Voor Instagram zei maar liefst 68 procent dat ze het aantal video’s dat ze zouden publiceren zouden verhogen (vergeleken achieved een toename van 43 procent op TikTok en slechts acht procent op Snapchat). Slechts twee procent van de marketeers zei dat ze het aantal Instagram-video’s dat ze zouden publiceren zouden verminderen.

68% van de marketeers is van plan meer video-inhoud op Instagram te publiceren

3) Rollen krijgen meer betrokkenheid dan traditionele Instagram-video’s (bron)

Conviva analyseerde de Instagram-accounts van professionele clubs in de NFL-competitie en ontdekte dat Instagram Reels 67 procent meer betrokkenheid krijgen dan traditionele IG-video’s.

Desondanks publiceert een op de vijf NFL-golf equipment nog steeds geen rollen op het system.

4) Rollen zijn de meest vindbare inhoud op Instagram

De belangrijkste reden waarom Reels zoveel betrokkenheid, vertoningen en bereik krijgen, is omdat ze overal op Instagram verschijnen.

Je vindt Reels op het tabblad Verkennen, na een Hashtag-zoekopdracht, in de Reels-feed en by using een audiozoekopdracht (wanneer je op een muziekstuk klikt).

Waar rollen verschijnen in de Instagram-app

5) Instagram geeft prioriteit aan video’s boven foto’s (bron)

In 2021 kwam het hoofd van Instagram, Adam Mosseri, naar buiten en zei dat Instagram “is niet langer een application voor het delen van foto’s.” Instagram ziet zichzelf in plaats daarvan als een videoplatform in korte vorm en geeft prioriteit aan die video’s boven afbeeldingen.

Om erachter te komen of wat Adam zei uitkwam, hebben we besloten om de prestaties te analyseren van video’s die op onze Buffer Instagram-account het afgelopen jaar.

6) Video’s genereerden 5,63% meer reacties dan reguliere berichten (bron)

We hebben gemerkt dat ons publiek veel eerder deelneemt aan het gesprek als we video-inhoud plaatsen. Reels zorgen ervoor dat onze volgers aan het chatten zijn en het aantal reacties in 2022 fulfilled 5,63 procent is verhoogd.

7) Rollen hebben 25% meer kans om gered te worden (bron)

Dit is er een die we niet hadden verwacht. Natuurlijk zorgen rollen voor meer betrokkenheid, maar we hadden niet verwacht dat gebruikers ze voor later zouden bewaren.

Maar misschien moeten we niet schrikken. Fulfilled movie-inhoud die veel meer vertoningen genereert, is het niet verwonderlijk dat die berichten meer worden opgeslagen. Maar hoeveel meer oogbollen trekken Reels aan? Daar hebben we vervolgens naar gekeken.

Begin nu met het plannen van Instagram-rollen op Buffer

8) De video clip-inhoud van de buffer trok 83% meer vertoningen (bron)

Dat klopt, we hebben onze indruk bijna verdubbeld na het plaatsen van een video. Dit bevestigt duidelijk wat Adam Mosseri zei dat Instagram een ​​video-to start with platform zou worden. Het algoritme geeft de voorkeur aan movie-inhoud en zal proberen deze aan followers te laten zien vóór reguliere berichten.

Wil je je zichtbaarheid vergroten, commence dan achieved het delen van rollen. Maar hoe zit het achieved likes?

9) Video’s krijgen 2,1x zoveel likes als gewone berichten (bron)

Video’s die we op ons Instagram-account publiceerden, trokken gemiddeld 209 likes per bericht. Ondertussen verzamelden reguliere afbeeldingsberichten slechts 101 likes.

Rollen verhogen het aantal likes met 2,1x

10) U kunt altijd tot 10 rollen plannen satisfied buffer (free of charge)

Het is snel aan de slag met Buffer, en met een free of charge account kun je 10 rollen tegelijk plannen.

Waarom wachten? Vergroot uw bereik, verhoog uw betrokkenheid, genereer meer vind-ik-leuks, allemaal zonder een cent uit te geven aan advertenties (of aan buffer).

Probeer Reels in Buffer vandaag nog!

Next Post

CMO's verhogen het vuur op door de klant geleide groei-inzichten

Kies de klant in een zee van belanghebbenden.