Google biedt 8 tips over SEO voor e-commerce

Natalie Small

Alan Kent van Google heeft een video gepubliceerd above Search engine marketing-recommendations voor e-commercesites, hierin staan ​​8 suggestions. Je kunt de onderstaande movie bekijken of gewoon mijn samenvatting van die guidelines lezen.

(1) Technische foundation Search engine marketing: zorg ervoor dat u de technische basisbeginselen van Website positioning uitvoert, zoals Google toestaan ​​uw web site te crawlen. Zorg ervoor dat uw paginatitels, inclusief de merknaam, kleur en type item, belangrijk zijn in uw titel. En zorg ervoor dat u gestructureerde gegevens toevoegt aan uw productpagina. Denk ook aan uw producten die niet op voorraad zijn.

(2) Inhoud adem: zorg ervoor dat u inhoud heeft die beschikbaar is op foundation van verschillende stadia van het winkeltraject. Van cadeau-ideeën, recensies, categorieën en meer. Ideeën is algemener, maar categoriepagina’s zijn specifieker. Het hebben van recensies en gedetailleerde inhoud more than een productcategorie van een producent kan sommige kopers helpen tijdens de eerdere stadia. Hij doorloopt een aantal manieren om dit te doen, waaronder het kijken naar concurrenten en het maken van uw eigen unieke inhoud in vergelijking satisfied uw concurrenten.

(3) Markeer uw productvariantpagina’s, iets wat we hier onlangs hebben besproken. Kortom, elke productvariant moet een unieke URL hebben, zoals queryparameters en selecteer vervolgens een variant die de canonieke moet zijn.

(4) Deal- of verkoop-URL’s moeten behouden blijven, zodat u dezelfde URL opnieuw gebruikt voor uw verkooppagina’s. Dus elk jaar wil je misschien elk jaar dezelfde Moederdag-URL gebruiken, maak geen nieuwe voor het hele jaar, dit doet me denken aan het URL-advies van de conferentiepagina.

(5) Prestaties: gebruikers geven veel om hoe snel de pagina is en Google gebruikt Main Net Vitals voor rankings (beperkt). Alan zei dat de paginasnelheid de doorslag kan geven als je dezelfde tekst gebruikt als je concurrenten.

(6) Wees geduldig: Alan zei dat Seo een lang spel is en dat sommige rangschikkingssignalen vele maanden kunnen duren voordat ze result hebben en soms zie je geen resultaten. Dus blijf eraan werken en heb geduld. Zoek tot die tijd naar manieren om uw verkeer te diversifiëren through andere marketingkanalen.

(7) Vraag anderen om hulp: Als u na al deze ideas niet de gewenste resultaten krijgt, zoek dan deskundig Web optimization-advies en pas op voor oplichting en onderneem stappen tegen de richtlijnen van Google.

(8) Gebruikers: het draait allemaal om de gebruikers die Google al jaren zegt. Denk dus eerst aan de gebruikers, verzamel gegevens en denk na more than het aanbrengen van wijzigingen om uw gebruikers te helpen en niet specifiek in excess of Google Zoeken.

Hier is het filmpje:

https://www.youtube.com/check out?v=sGyZqUs9XqA

Forumdiscussie op Twitter.

Next Post

Hoe full-cycle werving uw wervingsproces kan verbeteren

Vacatures kosten een bedrijf gemiddeld € $ 500 per dag. Bedrijven kunnen geld besparen, de kwaliteit van hun medewerkers verbeteren, communicatiekloven wegwerken en de verantwoordelijkheid tijdens het wervingsproces vergroten doorway een volledige wervingsstrategie te implementeren. Wat is entire cycle recruitment? Complete cycle werving, ook wel end-to-end werving genoemd, omvat het […]