Hoe u op de hoogte blijft van TikTok-trends

Natalie Small

Weten hoe je op de hoogte kunt blijven van TikTok-trends heeft me enorm geholpen als businesscoach, en ik raad dit alle vrouwelijke coaches aan.

Inmiddels zul je het ermee eens zijn dat TikTok een van de beste en meest winstgevende sociale-mediaplatforms voor digitale marketing is, en op de hoogte blijven van trends is een geweldige manier om je gewenste publiek te bereiken.

Daarnaast is Tiktok een wereld van developments er is altijd een nieuw geluid, filters en leuke functies die de rage creëren en de application leuk maken. Dit trekt natuurlijk het verkeer aan en zorgt voor verschillende virale momenten voor veel cursusmakers zoals jij.

Het kan echter overweldigend zijn om al deze trends tegelijkertijd te kennen bij het zoeken naar manieren om uw merk op te bouwen. Maar als u uw publiek trouw wilt houden aan uw merk, dan is verouderd een woord dat nooit iets in uw arsenaal mag definiëren.

Aangezien het TikTok-publiek zich voedt achieved developments, hoe kun je op de hoogte blijven van Tiktok-developments zodat je geen enkele kans mist?

Hier zijn 6 manieren om de TikTok-trends bij te houden:

  1. Gebruik de Ontdek pagina.

Misschien wordt het de “ontdekpagina” genoemd omdat nieuwe filters, geluiden, uitdagingen, enz. daar hun virale reis beginnen. Kijk dus uit naar de nieuwste video’s ze loeren daar rond klik vervolgens op de draaiende cirkel boven aan het scherm om handige analyses te ontdekken. Voor sommige gebruikers is de ‘ontdekken’-knop onderaan de pagina vervangen door de ‘vrienden’-knop, dus enable daar goed op.

Je ziet de betrokkenheid die wordt gegenereerd door het aantal views op die video’s en bepaalt hoe nieuw de craze is. Je krijgt ook te zien hoe je je video clip kunt filmen volgens de trend.

  1. Wees een hashtag “waakhond”.

De time period ‘waakhond’ is populair onder journalisten en beveiligingsbureaus, maar elke vrouwelijke contentmaker of coach kan er een worden. Ja, het is goud waard om de nieuwste trending hashtag goed in de gaten te houden.

Dit komt omdat hashtags de developments op TikTok bepalen en de virale golf around het hele system helpen duwen. Net als de #BlackTikTok ESSENCE Cultuurfestival 2022 ontstond eerder deze maand. Dus, laten we zeggen dat je Tiktok een paar dagen hebt verlaten en op zoek bent naar een herlancering van de boom zoek naar de trending hashtag. Als je het hebt, maak dan een bericht of movie die betrekking heeft op de pattern en kijk wat er gebeurt.

  1. Wat zeggen influencers?

Vind influencers in jouw specialized niche en volg ze. Influencers weten veel over specifieke niches op TikTok ze hebben een grote aanhang en zetten zelfs de tendencies. Dus een briljante stap om op de hoogte te blijven van Tiktok-tendencies is om ze te volgen en hun pagina’s nauwlettend in de gaten te houden. Op die manier ontsnapt geen enkele craze aan uw zicht en kunt u vroeg uw merk presenteren achieved de nieuwste development. Dit is een geweldige manier om meer volgers aan te trekken en uw merk succesvol te laten groeien.

  1. De zoekbalk is een handige hulp gebruik het.

De zoekbalk is de wondergever van zoekmachines, web-sites, applications en andere digitale platforms. Voel je ook vrij om de zoekbalk op TikTok te gebruiken bij het zoeken naar de nieuwste trending geluiden of video’s.

Als je het eerder hebt gemist, zou de zoekbalk alle tendencies markeren typ “Trending geluiden op TikTok nu” en de informatie zal verschijnen.

  1. Bekijk ook andere social media platforms.

Ongetwijfeld opereren deze sociale platforms onafhankelijk, maar als het op developments aankomt, hebben ze veel gemeen, aangezien gebruikers vaak inhoud in verschillende applications hergebruiken. Dus de kans dat je de tendencies op Twitter, Instagram of Facebook inhaalt, is groot als je er tijd aan besteedt. Enable bij het surfen op deze platforms op virale inhoud en zoek ernaar in de TikTok-zoekbalk of de ontdekpagina’s. Wanneer u bevestigt dat het een nieuwe trend is, maak er dan gebruik van.

  1. Blijf op de hoogte van de uitdagingen.

Tiktok staat bekend om het creëren van uitdagingen en gebruikers zijn altijd op zoek naar de nieuwste leuke uitdaging om op te springen. Dus een uitstekende stap om op de hoogte te blijven van de pattern is om uitdagingen goed in de gaten te houden en manieren te zoeken om ze in het voordeel van uw merk te gebruiken. Hoewel ik dol ben op traits en een online video maak van elke pattern als ze op Tiktok verschijnen, probeer ik ook een merkgerelateerde boodschap rond elke pattern te creëren.

Filter tot slot uw zoekopdrachten in de zoekbalk op hoe populair een video clip is en het volume van de betrokkenheid die ze hebben vergaard. Als je niet zeker bent van de craze, heeft TikTok de mogelijkheid om zoekopdrachten te filteren. Gebruik het en blijf op de hoogte van elke development zoals ik dat probeer voor mijn bedrijf. Als u eenmaal weet hoe u trends kunt herkennen en benutten, bent u een stap dichter bij het bereiken van een groter publiek en het verhogen van uw inkomsten.

Om meer inzicht te krijgen in hoe u door TikTok voor uw bedrijf kunt navigeren, moet u get in touch with opnemen met Keenya Kelly op haar Instagram of TikTok accounts en pak haar free of charge on the net instruction.

GELUKKIGE TRENDING!!!



Next Post

Maak een onweerstaanbare aanbieding om een ​​functie-voordeeltabel te gebruiken

Elk bedrijf moet een onweerstaanbaar aanbod doen, maar weinigen doen dat. Als u bezig bent met het samenstellen van marketingliteratuur of verkoopbladen, dan bent u hier aan het juiste adres. Je hebt het harde werk gedaan om een ​​product of dienst samen te stellen – en nu is het tijd […]