Affiniteiteen relatie-intelligentieplatform voor dealmakers, heeft twee belangrijke executives aangesteld van Robin Hood en Showpad – Dustin Deno als Chief Income Officer (CRO) en Wealthy Bessel als Vice President of Design and style.
Deno heeft meer dan 15 jaar ervaring in SaaS, waaronder het bouwen en schalen van verkoopteams bij Salesforce en Showpad. Deno zal de snelheidsverkooporganisatie van Affinity leiden en de strategie blijven uitvoeren in de sectoren durfkapitaal, investeringsbankieren en non-public fairness, terwijl hij nieuwe marktkansen onderzoekt.
In de nieuwe rol van Bessel zal hij het toekomstige productontwerp van het bedrijf van get started tot eind aansturen, met als doel een samenhangende, boeiende ervaring binnen het merk en product van Affinity. In zijn eerste jaar bij Robinhood leidde hij het group naar een bekroonde corporate rebranding.
“De afgelopen jaren hebben we een exponentiële groei gezien in relatiegestuurde sectoren”, zegt Ray Zhou, mede-CEO en mede-oprichter van Affinity, in een verklaring. “Nu we onze volgende groeifase ingaan, zijn we verheugd om Dustin en Abundant te verwelkomen in ons executive workforce. Hun sterke trackrecord in het stimuleren van omzetgroei en het ontwerpen van producten van wereldklasse bij toonaangevende technologiebedrijven zal van cruciaal belang zijn naarmate we schalen om aan de groeiende marktvraag te voldoen.”
More Stories
Behavioral Targeting For Advertising Banners
Advertising Schmadvertising!
Social Media Advertising Vs Traditional Marketing Campaigns