We zijn ongelooflijk trots om aan te kondigen dat we officieel een Qualified B Corporation® zijn.
Na het einde van een uitdagend sollicitatieproces van 18 maanden om de B Corp™-position te bereiken, is dit ongetwijfeld een van onze grootste prestaties als bedrijf. Hoewel we zeker niet excellent zijn, zijn we ongelooflijk blij om deel uit te maken van een beweging die zich inzet voor het gebruik van Small business as a Power for Good™.
Above B Corp™
Om B Corp™-gecertificeerd te worden, moet een bedrijf hoog scoren voor zowel sociale als milieuprestaties en een B Effect Evaluation-score van 80 of hoger behalen.
De B Effectbeoordeling omvat een reeks tot nadenken stemmende vragen die u dwingen veel aspecten van uw bedrijf in vraag te stellen waar u misschien nog nooit eerder aan experienced gedacht. De vragen zijn bedoeld om een snelle analyse te geven van zaken zoals uw bedrijfsbeleid, de behandeling van werknemers en de affect op het milieu, zodat bedrijven kunnen herkennen waar verandering nodig is.
Dus, hoe hebben we het gedaan?
Om de B Corp™-standing te bereiken, moesten we een fundamentele verschuiving maken van een op winst gericht bedrijf naar een doelgerichtheid, waarbij we blijk gaven van toewijding aan verantwoordelijkheid en transparantie over kwesties van onze personeelsbeloningen en liefdadigheidswerk, tot toeleveringsketenpraktijken en input materialen.
De shift zag ons dubbel het aantal klanten dat we bedienden in positieve sectoren, zoals hernieuwbare energie en liefdadigheidsinstellingen, en we zijn bijna volledig afgestapt van het bedienen van klanten in schadelijke sectoren.
Onze mensen vormen de ruggengraat van ons bedrijf. Daarom is ons bestaande beleid, zoals werken op afstand, gebaseerd op onze kernopvatting dat het leven vóór het werk komt. Het B Corp™-proces moedigde ons aan om meer praktijken en beleid in te voeren 10 gunste van onze mensen, waaronder beleid rond gedeeld ouderschapsverlof, miskraam, flexibel werken en winstdeling, om er maar een paar te noemen, evenals het lanceren van een regeling voor geestelijke gezondheidszorg waarmee ons group en hun family members toegang krijgen tot free of charge professionele therapie.
Onze algemeen directeur, Jake Third, zei: “Ik ben absoluut verheugd dat Hallam B Corp . heeft verworven™ certificering. Het is een erkenning van onze toewijding om betere zaken te doen die een positieve invloed hebben op mens en planeet. We zijn bijzonder trots omdat het een sollicitatieproces van 18 maanden was waarin we alle aspecten van ons bedrijf hebben herzien.”
Wat houdt je tegen?
Ons uiteindelijke doel is om te blijven evolueren en verbeteren, maar ook om andere bureaus aan te moedigen en te helpen hetzelfde te doen: pas als we beginnen te werken aan een gemeenschappelijk doel, kunnen we echt een verandering op grotere schaal doorvoeren.
We behoren tot een pick out aantal bureaus in het hele land die de B Corp™-position hebben bereikt: de eerste digitale marketingbureau in Nottinghamshire en pas de tweede in het geheel van de East Midlands. Deze ranglijsten benadrukken massaal een broodnodige verandering binnen de industrie. We hopen dat we een leidend voorbeeld kunnen zijn in het creëren van de positieve verandering die we willen zien.
En het is niet alleen binnen bureaus: het verlangen naar de B Corp™-position is toegenomen met 38% sinds januari 2020 vergeleken satisfied de periode 2018-2019. Deze verandering van gedachten komt op een minute dat de klimaatcrisis in omvang toeneemt en bedrijfsschandalen wekelijks de krantenkoppen halen, wat een gebrek aan vertrouwen in bedrijven veroorzaakt. Het is belangrijker dan ooit om de impact van beslissingen op elke stakeholder te overwegen, niet alleen als een ethische overweging, maar om een positieve toekomst voor uw bedrijf te verstevigen. Aandacht voor iedereen zal de waarde van uw bedrijf verhogen door tonnen loyaliteit te winnen en positieve toekomstperspectieven te genereren.
Hoofd Strategie, Julie Reid, zei: “Het nastreven van B Corp™ is een initiatief van het hele bureau geweest en het was ongelooflijk om de toewijding van het leiderschap en de betrokkenheid van onze teamleden in de afgelopen 18 maanden te zien. We weten dat bedrijven winst moeten maken om levensvatbaar te blijven, maar dat hoeft niet 10 koste te gaan van onze mensen, de gemeenschap of onze planeet. Dit raamwerk geeft ons een manier om rekening te houden satisfied de behoeften van al onze belanghebbenden en de balans te vinden tussen winst en doel. lIn werkelijkheid is het bereiken van de B Corp™-standing slechts de eerste stap op onze reis en we zijn zo enthousiast more than waar we vanaf hier naartoe kunnen gaan.”
Wil je werken fulfilled een Accredited B Corporation®? Of heb je vragen waarvan je denkt dat we je kunnen helpen? Neem hier contact op.
More Stories
Behavioral Targeting For Advertising Banners
Advertising Schmadvertising!
Social Media Advertising Vs Traditional Marketing Campaigns