Wat is er veranderd in SEO? met Barry Schwartz

Natalie Small

Zoekmachineoptimalisatie is een van de snelst bewegende industrieën die er zijn en daarom is het zo opwindend.

Maar wat is er echt veranderd en wat zijn enkele verouderde mythen die moeten verdwijnen?

Jim Boykin, oprichter en CEO van Net Internet marketing Ninjas, en Ann Smarty, analist van IMN, worden vergezeld doorway Barry Schwartz om te praten in excess of de evolutie van Web optimization en enkele veelvoorkomende Seo-mythes.

Barry Schwartz is de CEO van RustyBricka Webservicebedrijf in New York gespecialiseerd in op maat gemaakte on the net technologie die bedrijven helpt de kosten te verlagen en de verkoop te verhogen. Barry blogt around Search engine optimisation op Zoekmachine rondetafelgesprek en Zoekmachine Land.

https://www.youtube.com/view?v=bRo7JG9Y7no

Hoe is Search engine optimization doorway de jaren heen veranderd?

Fundamenteel is Search engine optimisation niet veranderd: u hebt relevante inhoud nodig waartoe Google toegang heeft en die kan worden gecrawld.

Wat veranderd is, is de Web optimization-tactiek.

Inhoud van lage kwaliteit scoort niet en Google heeft geleerd back links van lage kwaliteit te identificeren en te negeren. Google heeft geleerd onze kunstmatige signalen in kaart te brengen en de echte expertise te belonen.

De concurrentie is veel groter geworden, dus Google moet kiezen uit een grotere pool van opties.

De interface van Google is ook veranderd – laadpakketten, highlighted snippets, afbeeldingen en video’s – alles in de weg van die 10 blauwe backlinks.

Het is een grotere uitdaging geworden om site visitors te genereren vanuit Google.

De Web optimization-strategie is dus veel diverser geworden: je moet in die extra zoeksecties ranken. De meest succesvolle Search engine optimization-bedrijven zijn degenen die zich hebben aangepast en nieuwe kansen hebben gevonden.

Wat zijn enkele Search engine optimization-mythen die moeten verdwijnen?

Er zijn veel Website positioning-theorieën die werden tegengesproken doorway officiële Google-vertegenwoordigers, zoals Google Analytics-gegevens die worden gebruikt om uw rankings te verbeteren, enz.

Er zijn mythes about het bouwen van inbound links (veel bedrijven worden nog steeds misleid om betaalde blognetwerken te gebruiken). Gelukkig zijn de meeste daarvan niet meer zo gevaarlijk omdat Google ze simpelweg devalueert zonder de website te straffen.

Er zijn verwarringen dat DA (Area Authority) eigenlijk de statistiek van Google is (wat niet het geval is), dus als u de kwaliteit van een backlink beoordeelt, is DA geen statistiek om te gebruiken.

Er is veel verwarring in de Seo-industrie om twee redenen:

  • Veel van die verwarring heeft veel te maken met verouderde tactieken
  • Google kan niet te beschrijvend zijn over wat ze nodig hebben om concurrentieredenen

Neem call op met Ninjas en we zullen een sterke Search engine optimization-strategie voor je creëren die up-to-day en effectief is.

Next Post

Verkoop- en marketingvideo's die gegarandeerd resultaten opleveren [+ Examples]

Tegenwoordig kun je niet door marketingblogs komen zonder een bericht tegen te komen waarin staat dat je video moet opnemen in je verkoop- en marketingstrategie. Bovendien lijken er wekelijks nieuwe platforms en tools te verschijnen die beloven het videoproductieproces gemakkelijker te maken. Om nog maar te zwijgen van de kwaliteitscamera’s […]
Verkoop- en marketingvideo's die gegarandeerd resultaten opleveren [+ Examples]