Uw webinars automatiseren op een boeiende en heerlijke manier

Natalie Small

Marketingpodcast met Melissa Kwan

In deze aflevering van de Duct Tape Promoting Podcast job interview ik Melissa Kwan. Melissa is de CEO en mede-oprichter van Webinar. Zij heeft twaalf jaar in startups doorgebracht en drie succesvolle bedrijven gebouwd zonder steun van durfkapitaal. Haar vorige startup, een vastgoedtechnologiebedrijf, werd in 2019 overgenomen. Als een omzetgedreven oprichter die gespecialiseerd is in verkoop en bedrijfsontwikkeling, heeft Melissa geleerd hoe ze bedrijven kan bouwen fulfilled heel weinig middelen – door te automatiseren wat ze kon, waar mogelijk uit te besteden en getalenteerde mensen te inspireren om zich bij haar workforce aan te sluiten achieved gedeelde concentrate en enthousiasme.

Belangrijkste afhaalmaaltijden:

Webinars in de verschillende formaten waarin ze bestaan, bestaan ​​al jaren. De opkomst van het on-desire webinar heeft de afgelopen tien jaar plaatsgevonden. Veel van de webinarplatforms zijn niet in de eerste plaats gemaakt met de klant in gedachten. Melissa Kwan ging op zoek naar een oplossing voor een probleem in de markt waarmee ze zelf te maken had. eWebinar is gemaakt om een ​​professionele, authentieke ervaring te bieden die kijkers helpt te boeien en te verrassen. In deze aflevering praat ik achieved Melissa more than haar ondernemersreis en de problemen die eWebinar wilde oplossen.

Vragen die ik aan Melissa Kwan stel:

  • [1:38] Hoe heeft uw ondernemersreis u hierheen geleid?
  • [2:32] Wat is webinar?
  • [3:35] Hoe verschilt dit platform van de andere opties die er zijn?
  • [6:11] Heb je in het commence een beslissing genomen die je wilde vermijden om oplichterij te zijn?
  • [16:42] Ben je zelf engineer of programmeur?
  • [17:06] Wat was het moeilijkste deel vanuit een technisch perspectief?
  • [18:37] Wat is je meest gevraagde nieuwe functie?
  • [19:47] Wat is de visie voor het bedrijf around drie jaar?
  • [22:06] Waar kunnen meer mensen meer te weten komen over eWebinar en fulfilled u in call komen?

Meer over Melissa Kwan:

Doe de marketingbeoordeling:

Vind je deze voorstelling leuk? Klik verder en geef ons een recensie over iTunes, alsjeblieft!

Deze aflevering van Duct Tape Marketing Podcast wordt u aangeboden door de HubSpot Podcast Netwerk en SEMRush.

HubSpot Podcast Netwerk is de audiobestemming voor zakelijke pros die op zoek zijn naar de beste opleiding en inspiratie om een ​​bedrijf te laten groeien.

Iedereen is on-line, maar vinden ze jouw website ook? Pak de on the web spotlight en de aandacht van uw klanten achieved Semrush. Van inhoud en Web optimization tot advertenties en sociale media, Semrush is uw just one-end-shop voor online marketing. Bouw, beheer en satisfy campagnes — by using alle kanalen — sneller en gemakkelijker. Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Word gezien. Pak Semrush. Op bezoek komen semrush.com/go om het 7 dagen gratis te proberen.

Gratis Ebook
7 stappen om uw adviespraktijk op te schalen zonder overhead toe te voegen

Het Duct Tape Marketing Advisor Network heeft me geholpen om mijn bedrijf fulfilled meer dan 40% in de afgelopen 12 maanden. ~ Michael Quinn – Michael Quinn Agency, Fargo, ND

Next Post

Hoe effectieve inhoud bovenaan de trechter te creëren

In tegenstelling tot de andere secties van uw marketingtrechter, geeft uw leading-of-funnel een kritische eerste indruk van uw merk. Uw ToFu moet dus vrij zijn van knelpunten om uw marketingstrategie te optimaliseren. Er zijn twee primaire manieren om een ​​effectieve ToFu te creëren: 1) een groter advertentiebudget voor de ToFu […]