Nieuwe Google Workspace-functies gericht op individuele bedrijfseigenaren

Natalie Small

Google Workspace krijgt binnenkort een nieuwe functie waarmee individuele bedrijfseigenaren elektronische handtekeningen kunnen genereren in Google Documenten.



Nieuwe Google Workspace-functies gericht op individuele bedrijfseigenaren

De nieuwe eSignature-functie in Google Documenten wordt standaard geïntegreerd, zodat gebruikers snel overeenkomsten kunnen uitvoeren vanuit de interface van Documenten zonder van tabblad te hoeven wisselen of een nieuwe app te hoeven openen. Het zal profiteren van dezelfde beveiligde infrastructuur en ingebouwde beveiligingen die Google momenteel gebruikt om andere privacy-informatie te helpen beveiligen en beschermen.

Google helpt individuele bedrijfseigenaren

Google zei in hun verklaring dat de functie voor elektronische handtekeningen specifiek is geïmplementeerd om zelfstandige ondernemers te helpen. Het zou ondernemers moeten helpen die moeite hebben om op de hoogte te blijven van contracten en klantovereenkomsten die moeten worden ondertekend, omdat ze voortdurend van context wisselen en tussen verschillende apps springen om hun werk gedaan te krijgen.

Met de nieuwe functie kunnen bedrijfseigenaren ook rechtstreeks in Google Documenten samenwerken aan documentwijzigingen, inclusief opmerkingen en suggesties, zonder dat ze het bestand hoeven te exporteren om een ​​conceptcontract per e-mail te verzenden. Gebruikers kunnen ook eenvoudig handtekening- en datumvelden slepen en neerzetten in alle merkdocumenten die ze maken.

Google Place of work Specific voor solopreneurs

Google’s verklaring in excess of de e-handtekening legt uit: “De afgelopen jaren hebben we meer mensen hun eigen weg zien banen en hun persoonlijke passies in bedrijven zien veranderen. Deze individuele bedrijfseigenaren, ook wel ‘solopreneurs’ genoemd, dragen veel hoeden terwijl ze hun bedrijf runnen en laten groeien: verkoper, marketeer, accountant, de lijst gaat maar doorway.

“Daarom hebben we een jaar geleden Google Workspace Particular person gelanceerd als een nieuw aanbod om deze zelfstandige ondernemers te helpen hun bedrijf te laten groeien satisfied de bekende applications die ze waarschijnlijk al in hun persoonlijke leven gebruiken. We hebben van klanten gehoord dat Google Workspace Person hen helpt hun tijd te besteden aan wat ze leuk vinden, zoals klanten ontmoeten en gepersonaliseerde solutions ontwerpen, en minder tijd aan terugkerende taken zoals het plannen van afspraken en het verzenden van e-mails. Sinds de lancering hebben we een aantal verbeteringen doorgevoerd om klanten nog meer waarde te bieden, en vandaag kondigen we aan wat er gaat komen: elektronische handtekeningen rechtstreeks in Google Documenten.”

Meer eSignature-functies

More aspecten van de nieuwe eSignature om een ​​handtekening te kunnen vragen zodra alle opmerkingen en suggesties zijn opgelost, web zo eenvoudig als het delen van een bestand in Google Travel. Gebruikers kunnen ook handtekeningen toevoegen, wat betekent dat wanneer een doc klaar is om te worden ondertekend, de ondertekenaar eenvoudig zijn handtekening kan toevoegen zonder dat deze hoeft te worden gedownload. Nadat de handtekening is toegevoegd, wordt een ingevuld PDF-contract naar beide partijen gemaild.

Fulfilled de eSignature kunnen gebruikers de voortgang van openstaande handtekeningen volgen en volgen, en kunnen ze gemakkelijk voltooide en ondertekende contracten vinden. Bovendien kunnen gebruikers kopieën van contracten maken. Dit is vooral handig voor workflows voor handtekeningen die regelmatig moeten worden herhaald. Het nieuwe proces wordt gestroomlijnd door gebruik te maken van gemaakte kopieën van bestaande contracten die vervolgens indien nodig kunnen worden gewijzigd.

De eSignature-functie in Google Documenten komt binnenkort als bèta beschikbaar voor Google Workspace Specific-gebruikers.

Volg ons voor het laatste op Google Nieuws.

Afbeelding: Depositphotos


Next Post

Gezondheidszorgmarketing richt zich op nieuwe verhuizers

Zorgmarketing voor 2022 richt zich op nieuwe verhuizers en articles. De nadruk ligt op een proces van strategische outreach en communicatie. Uw doel is om zorgconsumenten bewust te maken van uw diensten, hen te begeleiden tijdens hun zorgtraject en hen betrokken te houden bij uw specifieke systeem. Volgens Moody’s Analytics […]
Gezondheidszorgmarketing richt zich op nieuwe verhuizers