Dit artikel is mede geschreven doorway Natalie Botkins en Paulette Squicimari.
MEADE, een managementadviesbureau, biedt begeleiding om digitale, creatieve en ervaringsgerichte marketingbureaus te helpen hun prestaties te schalen en groei te realiseren. Op een zoektocht om zichzelf te versterken als een imagined leader in de ruimte, begon MEADE-oprichter en CEO Jeff Meade te werken achieved Impact & Co.
Om de naamsbekendheid te verbeteren en Om zijn thought leadership vooruit te helpen, werkte Affect & Co. samen satisfied Jeff aan het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve contentmarketingstrategie.
Nadat we een contentstrategie hebben geïmplementeerd, waaronder voor zoeken geoptimaliseerd gastbijdragen, kon MEADE enkele indrukwekkende resultaten zien.
Jeff werkte twee jaar voor Influence & Co. en gedurende die tijd publiceerden we 14 gastberichten in 10 toppublicaties in zijn branche. Zijn artikelen hebben tienduizenden aandelen verzameld op Facebook, Twitter en Pinterest, en zijn inhoud heeft een sociaal bereik van meer dan 6 miljoen.
In de afgelopen 12 maanden hebben we deze spannende overwinningen gezien:
• Jeffs gastberichten zijn gepubliceerd in Entrepreneur, Harvard Business enterprise Evaluate Ascend en Advert Age.
• Jeff’s Harvard Small business Critique Ascend-artikel heeft meer dan 32.000 sociale aandelen gegenereerd.
• Een gastpost gepubliceerd in Entrepreneur heeft meer dan 6.600 shares verzameld en sales opportunities noemen dit artikel vaak wanneer ze communiceren achieved MEADE.
• Above het algemeen de inhoud die we samen hebben gemaakt:
More Stories
Revlon and Its Founder, Charles Revson
YEP – Young Entrepreneurship Program
How Important is Due Diligence When Buying a Business?