E-mail werd gerangschikt in de best drie van meest impactvolle marketingkanalen door bijna 80% van de respondenten die onze Condition of E mail-enquête voor 2021 hebben ingevuld. Maar 70% van hen zei ook dat hun e-mailworkload was toegenomen – en 45% kampt satisfied meer final-minute e-mailwijzigingen dan in het verleden.
Je hebt misschien niet de volledige controle in excess of alle eisen die aan je e-mailmarketingteam worden gesteld, maar je kunt je concentreren op manieren om je e-mailworkflow te optimaliseren om meer controle te krijgen more than hoeveel tijd, middelen (en frustratie) het creëren van impactvolle campagnes anders kan kosten.
Lees verder voor een paar manieren waarop uw team Litmus kan gebruiken om uw e-mailworkflows te stroomlijnen en het maximale uit alle technologische hulpmiddelen te halen waarop uw groups vertrouwen om uw advertising and marketing-e-mails te maken, beoordelen, goedkeuren en verzenden.
Maak het teamleden gemakkelijk om toegang te krijgen tot de functies die ze nodig hebben
De mogelijkheden van lakmoes omvatten e-mailontwerp, ontwikkeling, e-mailtests, e-mailsamenwerking, beoordeling en goedkeuring en campagnemeting. Maar verschillende leden van uw e-mailmarketingteam zullen verschillende mogelijkheden gebruiken op basis van de rol die ze spelen in uw e-mailprogramma.
Leden van uw Litmus-account kunnen verschillende privileges en toegang tot verschillende Litmus-functies krijgen om de samenwerking naadloos te laten verlopen. (Machtigingen en rollen variëren op foundation van het form lakmoesplan dat u gebruikt).
Bijvoorbeeld:
- Business-gebruikers kunnen “Reviewer”-toegang toewijzen aan degenen die bestaande e-mails, spamtests en campagneresultaten in Litmus Electronic mail Analytics moeten bekijken. Ze kunnen ook beoordelen, opmerkingen achterlaten en goedkeuren fulfilled behulp van Litmus Evidence, maar kunnen niets in het Litmus-account verwijderen of wijzigen.
- Aan de andere kant heeft een persoon met “Code Editor”-toegang alleen-lezen toegang tot de ontwerpbibliotheek, dus ze kunnen geen sjablonen, delen of fragmenten maken, bewerken of verwijderen. Maar ze kunnen nog steeds code ergens anders in Litmus bewerken.
Doorway Litmus-toegang aan te passen op foundation van de rol van elk teamlid in het e-mailmarketingteam, kan de kans op fouten worden geëlimineerd en uw processen van commence tot eind worden gestroomlijnd. Uw teamleden hebben toegang tot de equipment die ze nodig hebben om hun respectievelijke taken snel uit te voeren, zonder vast te lopen achieved functionaliteit die ze niet nodig hebben.
Profiteer van Litmus-integraties
Wanneer u Litmus integreert fulfilled uw bestaande tech-stack (inclusief e-mailserviceproviders (ESP’s), populaire code-editors en andere productiviteitstools zoals Slack en Trello), kunt u direct efficiëntie in uw e-mailworkflow inbouwen. En satisfied onze onlangs gelanceerde Integrations Marketplace was het nog nooit zo eenvoudig om de integraties te vinden en te beheren die beschikbaar zijn op foundation van uw ESP of marketingautomatiseringsplatform (MAP) – en ze vanaf één locatie te activeren.
Als uw teaminteractie beperkt of sporadisch is, is de eenvoudigste manier om Litmus op te nemen in de projectbeheersoftware van uw crew satisfied one-way links. Door Litmus-one-way links aan een bepaalde taak toe te voegen, is het voor iedereen gemakkelijk om op de juiste plek in Litmus te komen, terwijl het context biedt voor de rest van het task.
U kunt er ook voor kiezen om delen van e-mailtests te verzenden met hyperlinks die specifieke problemen benadrukken.
Het genereren van openbare deelkoppelingen voor Builder-bestanden/Bewijzen kan ook uw e-mailworkflow stroomlijnen. (en vermijd de heen en weer gesprekken wanneer iemand geen backlink heeft gekregen of er geen toegang toe heeft!)
Pas de workflowprocessen voor e-mail aan op basis van waar uw team bouwt
Betreft de e-mailworkflow van uw group het bouwen van e-mails binnen of buiten Litmus? Onze klanten variëren in welk pad ze gebruiken, en de e-mailworkflowprocessen zullen variëren op basis van waar de “bron van waarheid” voor e-mailcode zich bevindt.
Aanbevolen e-mailworkflow als uw group aan het bouwen is binnen van lakmoes:
- Synchroniseer elke nieuwe e-mail met uw ESP zodra u deze in Builder maakt. Eventuele wijzigingen in een gesynchroniseerde e-mail in lakmoes bijwerken in uw ESP. Als u het eerst instelt, heeft u er later geen omkijken meer naar.
- Bouw uw ontwerpbibliotheek uit. De ontwerpbibliotheek bevat de sjablonen, delen en fragmenten van uw team. Doorway uw staff te leren deze te gebruiken, bespaart u kostbare tijd en is het nuttig als u ooit overstapt op een nieuwe ESP.
Aanbevolen e-mailworkflow als uw workforce aan het bouwen is buiten van lakmoes:
- Benadruk het gebruik van examination-e-mailadressen. Fulfilled exam-e-mailadressen verzendt u e-mails naar uw account voor kwaliteitsborgingtests. Het gebruik van het juiste examination-e-mailadres zal het leven van iedereen gemakkelijker maken.
- Gebruik een Wiki om e-mailbestanden en sjablonen te documenteren. Als uw workforce Litmus niet als uw primaire ontwerpbibliotheek gebruikt, kunt u in uw documentatie nog steeds naar Litmus linken. Bij Litmus houden we al onze sjablonen, snippets, partiëlen bij fulfilled een Google-spreadsheet. Dit helpt ons bij te houden waar ze zijn geïmplementeerd, of ze zijn gesynchroniseerd achieved onze ESP, wanneer ze voor het laatst zijn bijgewerkt en one-way links naar de bestanden in Litmus Builder. Het toevoegen van deze back links verhoogt de zichtbaarheid van Litmus in het group en stelt ons in staat om snel te lokaliseren en wijzigingen aan te brengen als dat nodig is.
Begrijp (en gebruik!) Lakmoes-e-mailtests
E-mailclient-apps worden ongeveer om de twee dagen bijgewerkt, dus het is essentieel om elke e-mail te testen om ervoor te zorgen dat de verwachtingen overeenkomen fulfilled de realiteit bij elk bericht dat u verzendt. Voor de meeste teams is het verzenden van een test-e-mail naar uzelf, uw team of uw aandeelhouders een standaard onderdeel van de e-mailworkflow. Maar teamleden die de laatste controle en goedkeuring van een e-mail geven, kunnen snel overweldigd worden doorway verspreide versies en opmerkingen.
Achieved Litmus heeft elk account Litmus-e-mailadressen toegewezen om test-e-mails te verzenden. In plaats van een nieuwe e-mail in Litmus te maken, kan uw group een concept-e-mail naar het Litmus-testadres sturen om de e-mail aan uw account toe te voegen. Doorway een ander style testadres te gebruiken, kunt u ervoor zorgen dat uw e-mail snel en eenvoudig wordt toegewezen aan het juiste teamlid of in de juiste map wordt geordend.
Hier zijn enkele van de typen testadressen die uw team zou moeten kennen:
- Persoonlijke test e-mailadressen. Elke gebruiker heeft een e-mailadres, wat handig is om bij te houden wie welke e-mails heeft gemaakt en verzonden.
- Projectspecifieke check e-mailadressen. Projecten en mappen houden alles in uw Litmus-account georganiseerd, en elk heeft een aangewezen Litmus-e-mailadres. Doorway e-mails naar deze adressen te sturen, worden concepten automatisch op de juiste plek gesorteerd.
- Litmus-mogelijkheden gebruiken om e-mailadressen te testen. Als je een enkele e-mail check en bewerkt, stuur dan een test met het adres voor dat bericht binnen Lakmoesproef of Lakmoesproef. Op die manier zal de nieuwe versie de vorige versie overschrijven in plaats van dat er meerdere exemplaren van dezelfde e-mail rondzweven.
Het vinden van de perfecte e-mailworkflow is een kunst en een wetenschap, maar het vinden van uw pas kan grote voordelen hebben. Inspiratie nodig? Ontdek hoe Litmus-klant VSP 100 uur for every maand kon besparen door e-mailprocessen te stroomlijnen.
Pixelperfect, elke keer weer. Doorway Litmus te integreren in uw e-mailworkflow, zijn uw e-mails bij elke verzending tot op de pixel excellent, zodat ze altijd on-brand name en foutloos zijn. Probeer lakmoes gratis |
Dit artikel is oorspronkelijk gepubliceerd op 11 november 2020. Het is bijgewerkt fulfilled aanvullende informatie op 5 augustus 2022.
More Stories
What Is The Importance of Digital Marketing for Branding?
6 Mistakes That Can Ruin Your Online Travel Business
Surefire Means of Promoting Online Branding