Medewerkers in staat stellen om veelvoorkomende cyberbedreigingen te herkennen en te voorkomen, kan enorm gunstig zijn voor de computerbeveiliging en het bedrijfsresultaat van uw organisatie.
Cyberaanvallen zijn acties die worden uitgevoerd doorway personen die proberen ongeautoriseerde toegang te krijgen, gegevens te stelen of schade toe te brengen aan de computersystemen van uw bedrijf. Cybersecurity omvat het voorkomen, detecteren en reageren op cyberaanvallen die uw medewerkers of organisatie kunnen treffen. Doorlopende education kan helpen bij het opleiden van werknemers, zodat ze weten waar ze op moeten letten en hoe ze bedreigingen kunnen melden. Hier zijn de zes belangrijkste redenen waarom: voortdurende cyberbeveiligingstraining is belangrijk voor alle medewerkers.
1. Cyberbeveiligingsaanvallen nemen toe
Achieved meer mensen die thuis werken dan ooit tevoren, is het van cruciaal belang om uw werknemers te leren hoe ze hun werk kunnen beschermen tegen cyberaanvallen. Veel organisaties waren niet voorbereid op de dramatische verschuiving in werken op afstand, en cybercriminelen maken misbruik van deze situatie om nietsvermoedende en onbeveiligde apparaten achterna te gaan.
Omdat het is gemeld dat 95% van de cyberbeveiligingsinbreuken worden veroorzaakt door menselijke fouten, is het van cruciaal belang dat werknemers de juiste beveiligingsmaatregelen nemen om te voorkomen dat ze het slachtoffer worden van een cyberaanval. Ze moeten echter de juiste stappen weten om dit te doen, en education kan helpen die leemten op te vullen.
2. Assist gegevensinbreuken en phishing-aanvallen te voorkomen
Phishing-aanvallen en datalekken nemen toe. Uit een onderzoek van IRONSCALES bleek zelfs dat: 81% van de organisaties hebben een toename van e-mailphishing-aanvallen ervaren. Cybersecurity-instruction kan werknemers helpen begrijpen wat phishing-aanvallen zijn en hoe ze kunnen worden vermeden. Bijvoorbeeld door geen e-mails van onbekende afzenders te openen of erop te klikken, geen websites te bezoeken die mogelijk niet veilig zijn, enz. Ze leren hoe ze bedreigingsactoren kunnen identificeren telkens wanneer ze een verdachte backlink of vreemd bericht ontvangen. Het kan hen ook leren hoe ze hun fysieke personal computers en systemen kunnen beschermen waar gegevens en informatie worden opgeslagen.
Coaching kan werknemers ook laten zien hoe verschillende veiligheidsprocedures en -kaders coördineren en samenwerken, zodat ze de uitdagingen waarmee beveiligingsproblemen worden geconfronteerd begrijpen en weten hoe ze moeten omgaan achieved eventuele problemen die zich voordoen. Het is een essentiële stap om te begrijpen hoe u deze problemen kunt melden.
3. Moedig het gebruik van technologische verdedigingen tegen bedreigingen aan
Het beschermen van uw gegevens is slechts zo goed als de acties van uw medewerkers. Training kan het belang benadrukken van inloggen op de VPN, het inschakelen van firewalls, het erkennen van beveiligingswaarschuwingen, het updaten van software program en andere beveiligingen die uw organisatie mogelijk heeft om te beschermen tegen bedreigingen. Na verloop van tijd zullen deze very best tactics een large onderdeel worden van uw organisatie en de manier waarop uw medewerkers omgaan, communiceren en technologie gebruiken. U kunt er zeker van zijn dat ze zijn uitgerust fulfilled de kennis en de instruments die ze nodig hebben om kritieke gegevens te beschermen en cyberdreigingen te voorkomen.
4. Verminder de kans op geldelijke schade
Datalekken kunnen een bedrijf miljoenen bucks aan schade en verlies kosten. Cyberaanvallen kunnen niet alleen de reputatie van uw bedrijf schaden en het vertrouwen van uw klanten in u aantasten, maar het kan ook leiden tot verlies van klanten, omzetverlies en inkomstenderving.
Wanneer werknemers de juiste teaching krijgen, kunnen ze potentiële bedreigingen vermijden en rapporteren die in quarantaine kunnen worden geplaatst of geëlimineerd voordat ze escaleren en financiële schade veroorzaken.
5. Werknemers machtigen en beschermen
Werknemers zullen niet weten hoe ze gegevens moeten beschermen en cyberaanvallen kunnen voorkomen, tenzij ze worden onderwezen. Cybersecurity-coaching geeft medewerkers de kennis en applications die ze nodig hebben om veilig te werken en uw organisatie te beschermen. Dit kan hen helpen meer vertrouwen te krijgen dat ze weten hoe ze hun werk en gegevens veilig kunnen houden. Het kan ook angst- en stressniveaus verminderen, omdat ze zich beter voorbereid voelen en weten wat er mis kan gaan en hoe ze dit kunnen vermijden. Cybersecurity-bedreigingen evolueren voortdurend. Naarmate dreigingsactoren steeds machtiger worden, wordt ook de omvang van de schade die ze kunnen toebrengen groter. Daarom moeten werknemers blijven leren over nieuwe en evoluerende bedreigingen. Het implementeren van permanente instruction is de beste manier om vaardigheden en kennis scherp en up-to-date te houden.
6. Noodzakelijk voor nalevingsdoeleinden
Veel industrieën hebben cyberbeveiligingstraining nodig voor nalevingsdoeleinden, hoewel dit niet de enige reden zou moeten zijn om coaching voor alle werknemers op te nemen. Door instruction te volgen, zorgt u ervoor dat u geen wettelijke voorschriften overtreedt, maar beschermt u uw werknemers ook tegen juridische stappen omdat ze niet wisten hoe ze zichzelf en het bedrijf veilig moesten beschermen. Afhankelijk van de organisatie kunnen certificeringen ook nodig zijn voor bepaalde niveaus van cyberbeveiligingstraining.
Cybersecurity-bedreigingen evolueren voortdurend. Daarom is het van cruciaal belang dat managers doorlopende, uitgebreide cyberbeveiligingstrainingen aanbieden aan alle werknemers. Werknemers moeten zich bewust zijn van de vele verschillende soorten bedreigingen waarmee ze dagelijks te maken kunnen krijgen. Trainingscursussen kunnen worden aangepast aan individuele medewerkers om een minimale onderbreking van uw normale schema te veroorzaken.
More Stories
Advertising – How to Find Your Target Audience
How Can A Small Business Benefit The Most From Banner Advertising?
The Advertising Factor