September 9, 2024

Difference Business

Meesters van het bedrijfsleven

Henry Kravis KKR | Conflict, Integriteit, Samenwerking

Henry Kravis KKR |  Conflict, Integriteit, Samenwerking

De Engel der Waarheid vindt altijd een weg.

Weet je wie een meester is in de zakelijke omgeving als het gaat om conflictbeheersing?
Hendrik Kravis!

Henry is een van de oprichters van KKR en wiens verhaal wordt verteld in de film Barbarians at the Gate

Bewaak je integriteit satisfied je leven

Henry Kravis was een meester in samenwerken. Verder gaat deze publish above hoe een goede guy in mijn leven mij persoonlijk uitdaagde als mede-ondernemer. Het motiveerde me om 19 uur rijtijd doorway het land te rijden en talloze uren te besteden aan het ontwikkelen van een oplossing voor een probleem dat een zekere mislukking experienced kunnen betekenen, maar waardoor ik uiteindelijk in mezelf moest kijken en groeien.

Na keer op keer overleg te hebben gepleegd satisfied een buddy die een Major 4-associate is, experienced ik eindelijk mijn A-Ha-minute! Dit bericht gaat around de verschillende persoonlijkheden waarmee je rekening moet houden wanneer er een conflict of moeilijke situatie of gesprek moet plaatsvinden. Lees aandachtig. De les in dit bericht geeft je zeker een formule die je kunt gebruiken, zodat je de beste kans hebt op voorspelbare goede resultaten. Vooral als het lijkt alsof iemand je integriteit probeert te compromitteren uit angst en passief gedrag.

Bekijk Henry Kravis Motion picture – Barbarians at the Gate Film – HIER

Okay Laten we beginnen, laten we zeggen dat u een transactie voor een bedrijf evalueert en u stuit op weerstand of een mogelijk hardnekkige uitdaging die bedoeld is om te voorkomen dat u de transactie uitvoert? Uw staff heeft zich voorbereid, de accountants, investeringsbankiers en bedrijfsadvocaten krabben zich allemaal op hun hoofd hoe ze moeten onderhandelen about een probleem dat de verkoop van het bedrijf waarschijnlijk zal beëindigen. Maar ineens vindt een van de eigenaren in stilte dat de transactie niet moet doorgaan. En begint passief – agressief uw e-mails niet beantwoorden. Zal de telefoon niet opnemen. En dit leidt ertoe dat de hele transactie mislukt door sabotage. Wat doe jij????

  • Het loslaten en de persoon de ruimte geven om het zelf uit te zoeken?
  • Vuur je een e-mail af die vol achieved gedachten is en smeek je de persoon om naar je toe te komen?
  • Ga je ze opsporen en confronteren?

Hier is hoe ik geleerd heb om zo soepel om te gaan met hobbels in de weg tijdens transacties doorway een Major 4-partner die de hoofdadviseur voor transacties in de technische wereld was. Mijn buddy is een prins van een male en ik bewonder en hou van hem als een broer voor al zijn hulp en begeleiding. 100%

Het is tijd voor mij om een ​​beetje van Zijn tijd door te geven persoonlijke begeleiding.

De drie soorten reacties op conflicten in de professionele ruimte.

  1. The Mule (HOORKNOPIG GESLOTEN) Er is geen manier om HEL VAN HOOG Drinking water te komen. Ik zal Dat Dat Dat ooit toestaan…!
  2. De Vermijder (vermijdt moeilijke gesprekken en situaties ten koste van alles) Als zich een probleem ontwikkelt? Ze rennen weg of zeggen niets.
  3. De Accommodator (mee eens met wat er aan de andere kant van de tafel wordt gezegd. Voegt nooit een oplossing toe.)
  4. De verzoeningsgezinde (begint als een accommodator, maar wanneer dingen te moeilijk lijken? Zal tijdens een onderhandeling naar een zwakkere of minder comfortabele positie verschuiven, zelfs als dit hun eigen positie schaadt.)
  5. De BESTE reactie is geleerd en is…..? “De SAMENWERKER!” (Niet bang voor moeilijke gesprekken en situaties, zal niet tot rust komen totdat alle partijen zich in een positieve richting bewegen. En kan een onderscheidingsvermogen injecteren dat gevoelig of empathisch is voor de andere kant van de tafel. Dit is de ideale methode om moeilijke of moeilijke situaties HENRY KRAVIS en zijn vrouw waren fantastisch en zeer getalenteerd in deze methode in de jaren ’80.

Dit alles heb ik geleerd van mijn Buddy die me heeft geadviseerd en me heeft geleerd een betere Medewerker te zijn. Kies je ervoor om passief-agressief te zijn in een moeilijk gesprek of een moeilijke situatie? Het is waarschijnlijk dat u uw integriteit en geloof in gevaar zult moeten brengen voor het comfort and ease van de andere partijen. Dit is een NO GO VOOR MIJ! Het is gewoon niet realistisch voor mijn persoonlijkheid. Ik deel liever de ongemakkelijke waarheid op een gevoelige manier dan dat iemands passief-agressieve gedrag mijn geloof en integriteit in gevaar brengt. En dat zou jij ook moeten doen.

Bedrijfsadvocaten zijn letterlijk verschrikkelijke onderhandelaars. Ze gebruiken letterlijk geen empathie. Ze gebruiken brute kracht en tijd in hun voordeel. En daarbij schade toebrengen aan de positie van een klant of toekomstige zakelijke vooruitzichten.

Kies met wie je mensen wijs behandelt. Want het spelen van kleine machtsspelletjes met mensen zal op een dag onverwacht heel snel eindigen fulfilled een spreekwoordelijk mes in je rug of een verloren of gesaboteerde Transactie.

Ik hoop dat je iets hebt geleerd van dit bericht. Bestudeer de Groten zoals Henry Kravis. En ik beloof u dat u beter en slimmer zult worden bij het zoeken naar gezamenlijke antwoorden en voorspelbare resultaten.

GODSPEED!

JS