December 4, 2024

Difference Business

Meesters van het bedrijfsleven

Gezondheidszorgmarketing richt zich op nieuwe verhuizers

Zorgmarketing voor 2022 richt zich op nieuwe verhuizers en articles. De nadruk ligt op een proces van strategische outreach en communicatie. Uw doel is om zorgconsumenten bewust te maken van uw diensten, hen te begeleiden tijdens hun zorgtraject en hen betrokken te houden bij uw specifieke systeem.

Volgens Moody’s Analytics zijn tussen februari 2021 en februari 2022 46 miljoen mensen naar een andere postcode verhuisd.

Als u deze hoofddoelen wilt bereiken, is uw doel om op te vallen.

De beste ziekenhuismarketingstrategieën lopen by using meerdere marketingkanalen. Ze zijn sterk gesegmenteerd en gebruiken specifieke on the web en offline inspanningen om de betrokkenheid te vergroten.

De wereldwijde uitgaven voor gezondheidszorg zullen tegen 2022 naar verwachting meer dan $ 10 biljoen bedragen. In de VS zijn er 784.626 bedrijven in de gezondheidszorg.

Dus als iemand naar het ziekenhuis of een dokter moet, waarom zou jij dat dan niet zijn?

De beste marketingtactieken voor de gezondheidszorg – Nieuwe verhuizersprogramma’s voor ziekenhuizen

Een van de belangrijkste markten voor nieuwe patiënten is New Movers into a neighborhood. New Mover en New Home-owner-lijsten bieden marketeers in de gezondheidszorg een onaangeboord publiek in hun gemeenschappen.

Nieuwkomers hebben informatie nodig over hun plaatselijke ziekenhuis en de artsen in hun regio. Nieuwkomers die “save-ables” per submit ontvangen (magneten, EHBO-kits) bewaren deze voor toekomstig gebruik.

New Movers zijn zeer gemotiveerde consumenten. Ziekenhuizen die de respons hebben bijgehouden, hebben gemeld dat New Movers hun nummer 1 bron van nieuwe patiënten is. Zie case study van Mercy Clinic Group in Cincinnati.

Hoe maak je indruk op deze nieuwe verhuizers? Doorway een doordachte contentmarketingstrategie.

Topgezondheidsmarketingstrategie – Contentmarketing

Onthoud altijd dat inhoud koning is. U wilt uw verhaal vertellen zodat uw prospective clients het gevoel krijgen uw organisatie te leren kennen. Je hebt ze nodig om je te vertrouwen. Het gaat om het opbouwen van patiëntenrelaties.

Uw instelling moet een believed leader zijn in de gemeenschap en informatie verstrekken aan het publiek die verder gaat dan uw eigen muren. De pandemie gaf marketeers in de gezondheidszorg de kans om dit te doen.

Onthoud dat advertising in de gezondheidszorg niet alleen gericht is op nieuwe verhuizers. Uw ziekenhuis moet ook leden van uw gemeenschap inspireren. Als je voor de juiste inspiratie zorgt, gaan mensen ernaar handelen.

Het ziekenhuis waar we naar kijken als believed chief – Scenario Review – Again to Lifetime-campagne

Het Southern Nevada Health District en Clark County creëerden een Weer tot leven campagne. Dit was bedoeld om zwarte inwoners, die onevenredig zwaar getroffen zijn door COVID-19, aan te moedigen hun vaccins te halen. Dit is een goed voorbeeld van een considered chief-marketingcampagne. Het hielp de organisatie zich op veel manieren te onderscheiden van de massa.

Wat betreft de inhoudsgerichte onderwerpen die resoneren fulfilled uw prospective clients, zijn er enkele suggesties om te overwegen:

  • Ervaring van een arts
  • Getuigenissen van patiënten
  • Facilitaire rondleidingen
  • Nieuwe apparatuur aankopen
  • verbouwing
  • Toegang tot nieuwe inzichten
  • Onderzoek

Het ziekenhuis waarop we vertrouwen – Casestudy – St Luke’s Wellbeing You Tube-video clip achieved Dr. Andrew Civitello

Deze movie- introduceert hun medisch directeur van Heart Transplant Providers.

Ziekenhuizen kunnen de ervaring van hun artsen gebruiken in hun marketingcampagne. Ik las een citaat dat me is bijgebleven: artsen zijn “het kloppend hart van zorgorganisaties”. Een instelling kan van alles zijn, maar voor ons “gewone mensen” is het woord van een arts evangelie. Wij geloven dat wat een arts ons vertelt gezaghebbend is. We vertrouwen op wat ze zeggen.

Wanneer een ziekenhuis de ervaringen, adviezen en prestaties van zijn artsen deelt, bouwen ze vertrouwen op bij patiënten en de gemeenschap.

Zo’n inhoudelijk gericht filmpje kan op veel manieren worden ingezet, onder andere op de ziekenhuiswebsite en social media. Een ziekenhuis kan ook een woordvoerder gebruiken om gezondheidstips en andere aanbevelingen te delen. Een van mijn favorieten voor de zomer is hoeveel water een persoon nodig heeft om gehydrateerd te blijven.

Andere deelbare things kunnen seizoensgebonden gezondheidstips, group-waarschuwingen, lichaamsbeweging en voedingsinformatie zijn.

Het ziekenhuis dat inspireert – Casestudy – Ascension & Shannon Miller voor eierstokkanker

St. Louis gezondheidszorg Ascension creëerde een campagne rond de Olympische zomerspelen in Tokio. Hun advertentie bevat de stem en foto van zevenvoudig Olympisch medaillewinnaar Shannon Miller. Bij haar was eierstokkanker vastgesteld na een routinematige screening die ze bijna uitstelde. Ze drong er bij vrouwen op aan om vroege screenings te krijgen om diagnoses te helpen detecteren voordat het te laat is.

Terwijl deze advertentie een you-tube bevatte online video-dit had net zo goed kunnen worden bedoeld als een immediate mail-briefkaart aan vrouwen die zich richten op belangrijke gezondheidsonderzoeken, waaronder mammogrammen.

Maak het patiënten gemakkelijk om de informatie te vinden die ze nodig hebben:

Bij zorgmarketing gericht op Nieuwe Verhuizers is het jouw doel om het voor patiënten gemakkelijk te maken om een ​​afspraak te maken of de informatie te krijgen die ze nodig hebben. Uw internet site is cruciaal en moet zowel op desktop als mobiel responsive zijn. Elk stukje marketingmateriaal moet deel uitmaken van de algemene strategie van het ziekenhuis.

  • Zorg ervoor dat u gemakkelijk vindbare contactgegevens opneemt
  • Geef backlinks naar de website van een ziekenhuis of zorgverlener of weblog op posts op sociale media
  • Voeg een telefoonnummer en QR-code toe aan elk fysiek stuk marketingmateriaal – direct mail, posters, flyers
  • Geef aanwijzingen, kaarten.
  • Laat mensen contact met u opnemen op de manier die ze willen: telefoon, chat, e-mail, selfservice.