De manier om uw prijzen te verhogen zonder klanten te verliezen

Natalie Small

Marketingpodcast fulfilled Jeb Blount

jeb blount gast op de Duct Tape Marketing PodcastIn deze aflevering van de Duct Tape Advertising and marketing Podcast job interview ik Jeb Blount. Jeb is de CEO van Product sales Gravy en de auteur van 14 boeken, waaronder Fanatical Prospecting, Gross sales EQ, Objections, Digital Promoting en zijn gloednieuwe boek — De prijsverhoging verkopen: de ultieme B2B-veldgids voor het verhogen van prijzen zonder klanten te verliezen.

Belangrijkste afhaalmaaltijden:

Veel eigenaren van kleine bedrijven worstelen fulfilled het opladen van genoeg, en dat gesprek more than prijsverhoging is iets wat veel mensen vermijden. De uitbetaling voor het verhogen van uw prijzen en het behouden van uw klanten en klanten is enorm. Maar het probleem is dat prijsverhogingsinitiatieven angst en onrust veroorzaken bij zowel uw verkopers als u als bedrijfseigenaar, vooral als u degene bent die die boodschap aan uw klanten moet overbrengen.

Maar als je het initiatief effectief benadert, accepteren klanten graag prijsverhogingen, blijven ze loyaal en kopen ze vaak nog meer van je omdat ze je waarde zien. In deze aflevering onthult CEO van Gross sales Gravy, Jeb Blount, de strategieën en tactieken waarmee je prijsverhogingsinitiatieven met succes onder de knie kunt krijgen.

Vragen die ik aan Jeb Blount stel:

  • [1:21] Veel kleine bedrijven waarmee ik werk vragen niet genoeg – zou je zeggen dat dat een idee in hun hoofd is dat ze het niet waard vinden?
  • [3:18] Hoe kom je als ondernemer van dat idee af?
  • [5:50] Wat is er veranderd in dit huidige klimaat als het gaat om prijzen en alles lijkt bijna een noodgeval?
  • [12:01] Wat is uw advies voor mensen die de tafel dekken voor prijsverhogingen?
  • [16:59] Hoe stel je een verkoper voor om fulfilled een prijsverhoging om te gaan als er geen specifieke reden of reden voor is en het gebeurt gewoon omdat het bedrijf dat kan?
  • [18:48] Kun je iets vertellen over je Offer-framework en systeem dat je hebt gemaakt?
  • [21:12] Waar kunnen mensen meer te weten komen around je boek en je werk?

Meer more than Jeb Blount:

Doe de marketingbeoordeling:

Vind je deze voorstelling leuk? Klik verder en geef ons een recensie around iTunes, alsjeblieft!

Deze aflevering van de Duct Tape Marketing and advertising Podcast wordt u aangeboden doorway de HubSpot Podcast Netwerk en SEMRush.

HubSpot Podcast Netwerk is de audiobestemming voor zakelijke gurus die op zoek zijn naar de beste opleiding en inspiratie in excess of hoe ze een bedrijf kunnen laten groeien.

Iedereen is on line, maar vinden ze jouw web page ook? Pak de online highlight en de aandacht van uw klanten achieved Semrush. Van inhoud en Search engine marketing tot advertenties en sociale media, Semrush is uw a person-quit-shop voor on the net marketing. Bouw, beheer en satisfy campagnes — by means of alle kanalen — sneller en gemakkelijker. Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Term gezien. Pak Semrush. Op bezoek komen semrush.com/go om het 7 dagen gratis te proberen.

Gratis Ebook
7 stappen om uw adviespraktijk op te schalen zonder overhead toe te voegen

Het Duct Tape Advertising Expert Community heeft me geholpen om mijn bedrijf met meer dan 40% in de afgelopen 12 maanden. ~ Michael Quinn – Michael Quinn Company, Fargo, ND

Next Post

Kaser Focus: voorbereiding op Ragnarök

Wil je weten wat de toekomst biedt voor de match-industrie? Sluit je aan bij gaming-administrators om in oktober opkomende delen van de industrie te bespreken op GamesBeat Summit Future. Leer meer. Nou, kijk daar eens naar. Minder dan een week nadat ik de hele zaal berispte omdat ze onaangenaam waren […]
Kaser Focus: voorbereiding op Ragnarök