Axie Infinity reïncarneert naar hun bestemming in GameFi-landschap

Natalie Small

Axie Oneindigheid is aan het reïncarneren. Kunnen ze hun oude glorie bereiken?

Axie Oneindigheid was een op blockchain gebaseerde video game die het spelmodel populair maakte waarbij gebruikers online games konden spelen om geld te verdienen. Hoeveel argwaan er ook was, dit spelplatform werd al snel erg populair. Het geweldige gamingplatform hielp bij het creëren van een andere banenmarkt en hielp de investeerders om snel rendement op hun investeringen te krijgen.

– Advertentie –

Het vluchtige spel kon echter nog sneller worden gegrepen toen hun Ronin-keten werd gehackt, wat een aantal ongelijkheidsbedreigingen voor de digitale markt met zich meebracht.

De recente activiteit van het op blockchain gebaseerde spel heeft echter onthuld dat er iets aan het koken is. Toch blijft de vraag, ook al Axie Oneindigheid komt terug in de organization, kunnen ze iets goeds doen in deze crypto-winter season?

Axie Infinity: hier zijn enkele algemene modellen voor blockchain-gamingeconomie

– Advertentie –

We hebben ons onderzoek gedaan naar het potentieel van Axie Oneindigheid, gezien de recente markt van crypto. We besteden de eerste helft van 2022 aan het interviewen van enkele actieve of inactieve geleerden, gildeleden en Axie-professionals terwijl we kijken hoe ze het spel spelen. Dit heeft ons geholpen veel te weten te komen more than deze Blockchain-spellen en de problemen die het potentieel van de sport beoordelen.

Axie maakte een fout in hun eerste innings in de markt fulfilled veel vraag naar de SLP’s. Een soepelere vraagcurve voor hen had het spel kunnen behouden. Deze keer kan dit de match helpen nieuwe investeerders te lokken.

Volgens wat we in ons onderzoek vonden, was de tweede fout van Axie dat ze werd gefinancierd door spelers uit lagere lonenlanden. Dergelijke spellen moeten zorgen voor diversiteit in spelers. Hopelijk leert Axie van hun fouten en ontwikkelt ze deze keer een beter spel.

Next Post

Hoe digitale PR helpt bij SEO en waarom het zo belangrijk is

Wat is digitale PR? Het is een vraag die voor iedereen die nieuw is op het gebied van digitale marketing behoorlijk verbijsterend kan zijn. Zoeken naar een hyperlink, outreachen, beheren van mediarelaties, seeding-lijsten, verwijzende domeinen het is allemaal jargon dat nogal verwarrend kan klinken. Het wordt tijd dat iemand digitale […]