De meeste mensen die on line zoeken, hebben een plaatselijke winkel of vestiging in gedachten wanneer ze een aankoop willen doen. Satisfied lokale zoekmachineoptimalisatie kunt u uw marketinginspanningen richten op een meer gekwalificeerd publiek. 88% van de lokale zoekers neemt binnen één dag na het uitvoeren van hun zoekopdracht speak to op achieved het bedrijf, en bijna de helft van alle lokale zoekopdrachten heeft betrekking op producten of diensten.
Een locatiegebaseerd bedrijf kan zijn inspanningen voor zoekmachineoptimalisatie (Search engine optimization) maximaliseren door zich te concentreren op lokale zoekopdrachten. Wat krijg je daarvoor? Het antwoord ligt voor de hand: meer mensen die uw internet site bezoeken, betekent meer bezoekers in uw winkel en meer verkopen.
Om websiteverkeer, leads en conversies van lokale klanten te vergroten, is het belangrijk om lokale Seo te optimaliseren. Om te concurreren fulfilled grotere nationale merken die toegang hebben tot onbeperkte uitgaven, zal deze laserachtige tactiek van onschatbare waarde zijn. Om te concurreren fulfilled grotere bedrijven die regelmatig optimaliseren voor bredere zoekwoorden en vertrouwen op merkherkenning in plaats van waardeproposities om bezoekers binnen te halen, is het belangrijk dat u zich richt op specifieke lokale Seo-taken.
Bovendien suggereert een schatting uit het onderzoek van ReviewTrackers uit 2017 dat 35% van al het zoekverkeer lokaal is. Zonder lokale Website positioning loopt u mogelijk een aanzienlijk deel van uw potentiële klantenbestand mis.
Leer de ins en outs van lokale Seo-tips om het online profiel van uw kleine bedrijf een improve te geven achieved behulp van deze uitgebreide gids. Kom meer te weten above de lokale Search engine optimization-guidelines en solliciteer voor uw bedrijf om uw omzet te laten groeien. Laten we eerst eens kijken naar lokale Search engine optimisation om te zien wat het is en waarom het belangrijk is als marketingtool.

Het belang van lokale zoekmachineoptimalisatie voor uw web site.
Net als bij traditionele Search engine optimisation-strategieën, maar satisfied een target op een specifiek geografisch gebied, heeft lokale Search engine optimisation tot doel de zichtbaarheid van een internet site in lokale zoekresultaten te verbeteren. Het is belangrijk om de locatie van uw bedrijf te benadrukken als u een hoge positie in de lokale zoekresultaten wilt behalen.
Waarom zou u zich druk maken around een hoge zoekmachine ranking in Los Angeles als uw winkel zich in Houston bevindt? Uiteraard moeten de lokale vooruitzichten de hoogste aandacht krijgen. Daarom moet uw inhoud specifiek op die demografie zijn gericht.
Wanneer een gebruiker een lokaal trefwoord in Google typt, worden twee delen van de SERP weergegeven. Een deel van de zoekresultaten is een sectie achieved de naam ‘Lokaal 3-pack’ fulfilled voorbeelden van drie lokale bedrijven. Als u bijvoorbeeld ‘coffeeshops bij mij in de buurt’ googelt, verschijnt een lijst met relevante resultaten helemaal bovenaan de pagina. Internet daaronder vindt u de reguliere blauwe tekstlinks die altijd in organische zoekresultaten zijn verschenen.
Terwijl 33% van de klikken is gericht op de lokale ‘snackpack’-resultaten, is 40% van de klikken gericht op standaard organische resultaten, zoals gerapporteerd door AHREF’s. Uw merk zal er veel baat bij hebben om helemaal bovenaan de pagina met zoekresultaten van zoekmachines te worden geplaatst.
Het lokale 3-pack kan voordeliger zijn dan de standaard organische resultaten, hoewel het minder klikken ontvangt. Om welke reden is dat?
Concurreren satisfied nationale en internationale bedrijven en ketens die mogelijk niet fysiek aanwezig zijn in uw regio is moeilijk in de conventionele organische zoekresultaten. Er zal veel minder concurrentie zijn in het Regional 3-Pack, omdat alleen bedrijven satisfied een Google Mijn Bedrijf-vermelding in aanmerking komen om daar te verschijnen. Bovendien geeft het lokale zoekalgoritme van Google de voorkeur aan de locatie en nabijheid van een gebruiker, ongeacht of ze lokale trefwoorden in hun zoekopdracht opnemen.
Wanneer u op twee manieren investeert in het verbeteren van de bekendheid van uw web site, profiteert u van exponentiële voordelen. Als het accurate wordt gedaan, kan een lokaal Web optimization-program het organische verkeer vergroten van kopers die al geneigd zijn tot uw area of interest. Wat zijn enkele strategieën om uw site te optimaliseren voor lokale gebruikers? We gaan dieper in op de vele lokale Search engine optimisation-strategieën en -technieken die u kunnen helpen een plaats te vinden in het favoriete Google Maps 3-Pack.

Lijst met verwijzingen naar guidelines voor lokale zoekmachineoptimalisatie
Laten we beginnen door te definiëren wat we bedoelen met ‘lokale bedrijven’. Als we het hebben in excess of lokale bedrijven, bedoelen we bedrijven die vooral de bewoners van hun directe omgeving dienen. Bedrijven die zich richten op het bedienen van de bewoners van de nabijgelegen gebieden waar ze actief zijn. De volgende zeven lokale Search engine marketing-guidelines helpen u uw bedrijf uit te breiden door uw profiel in lokale zoekresultaten te verhogen, meer klanten aan te trekken en de waarde van uw website te vergroten.

1. Zet uw bedrijf op Google doorway een Google Mijn Bedrijf-profiel aan te maken
Een van de beste manieren om uw zichtbaarheid in Google Maps en andere lokale zoekresultaten van Google te verbeteren, is door uw Google-vermelding te optimaliseren. U heeft echter een Google Mijn Bedrijf-account nodig dat aan uw bedrijfsprofiel is gekoppeld om toegang te krijgen en de nodige optimalisaties uit te voeren.
Wanneer u de stappen in het Google Mijn Bedrijf-dashboard voltooit, wordt het profiel van uw bedrijf bijgewerkt en weergegeven in de lokale zoekresultaten van Google, het Know-how Panel en Maps.
Zorg ervoor dat de volgende informatie is opgenomen in uw Google Bedrijfsprofiel:
Zorg ervoor dat u de rechtmatige eigenaar van uw bedrijf bent voordat u een Google Mijn Bedrijf-pagina instelt.
- Lever nauwkeurige en actuele gegevens.
- Uw website moet het brand van uw bedrijf, openingstijden, geaccepteerde betaalmethoden, product of company en veel foto’s bevatten.
- Vraag uw klanten om on the net beoordelingen van uw bedrijf achter te laten.
- Reageer in alle ernst op responses van klanten.
- Gebruik het Google Mijn Bedrijf-dashboard om uw bedrijfsprofiel bij te werken achieved nieuwe berichten.
2. Vraag regelmatig om opinions van tevreden klanten
Het optimaliseren van uw Google Mijn Bedrijf-aanwezigheid doorway positieve recensies van uw klanten te krijgen, kan leiden tot meer verkopen van consumenten in de buurt. Volgens de Regional Customer Evaluate Survey 2017, uitgevoerd door BrightLocal, stelt 85 procent van de consumenten evenveel vertrouwen in on line evaluaties als in een persoonlijke verwijzing.
Hier volgen enkele suggesties om meer beoordelingen van tevreden klanten te krijgen:
- Nadat een offer is gesloten, is het belangrijk om persoonlijk om feed-back te vragen.
- Klantenreviews kunnen worden aangevraagd by using e-mail of sms nadat een aankoop is gedaan (maar alleen nadat de eerste screening through een intern onderzoek is uitgevoerd om ontevreden consumenten uit te roeien).
- Reageer professioneel op opinions, bedank reviewers en los problemen op die in minder positieve assessments naar voren zijn gekomen.
3. ondersteuning voor gesproken zoekopdrachten versterken
In de komende jaren zal voice research enorm in populariteit toenemen. Daarom is het bij lokale Seo cruciaal om te optimaliseren voor hoe mensen vragen stellen wanneer ze in apparaten spreken, in plaats van hoe ze ze in zoekmachines schrijven.
Bij het uitvoeren van een gesproken zoekopdracht is de kans groter dat uw klanten lengthy-tail-termen gebruiken dan bij het gebruik van een traditionele zoekmachine. Daarom moet u de zoekmachineoptimalisatie van uw informatie aanpassen om de meer informele toon van een menselijke spreker weer te geven. U moet bijvoorbeeld rekening houden achieved de gebruikelijke manieren waarop zoekopdrachten worden gepresenteerd aan wie, wat, wanneer, waar, waarom en hoe.
Omdat gesproken zoekopdrachten doorgaans worden uitgevoerd als reactie op een onmiddellijke behoefte, is het belangrijk rekening te houden fulfilled het doel van de gebruiker. Wanneer een bakker Alexa vraagt om een eetlepel-naar-kop conversie, verwacht ze een onmiddellijke en praktische reactie. Gebruikers van spraakgestuurd zoeken moeten de openingstijden van uw winkel gemakkelijk kunnen vinden.
4. gebruik lokaal nieuws of gebeurtenissen als inspiratie voor het maken van inhoud
Trek de aandacht van uw lokale publiek fulfilled behulp van trending subjects die voor hen een cruciale rol spelen.
Enkele methoden zijn:
- Het produceren van blogberichten about gebeurtenissen in de directe omgeving
- Maak video’s above lokale goede doelen, het geld dat je doneert en nog veel meer.
- Zorg ervoor dat u locatiespecifieke webpagina’s op uw website instelt, zelfs als u deze op meerdere plaatsen heeft.
Laten we doen alsof u een makelaarskantoor in uw stad runt. U kunt hyperlokaal materiaal opnemen, zoals nieuwsgebeurtenissen of verschuivingen in de lokale onroerendgoedmarkt doorway voor elk van uw locaties afzonderlijke pagina’s te maken. Het gebruik van deze methode kan ook de positie van uw lokale zoekmachine verbeteren.
5. Maak uw web page mobielvriendelijk
De verschuiving naar mobiel vindt sneller plaats dan verwacht, blijkt uit een onderzoek van Stone Temple uit 2018 waarin mobiele en desktoppatronen in 2017 werden vergeleken. Van 2016 tot 2017 steeg het share websitebezoeken vanaf een mobiel apparaat van 57% naar 63%, terwijl de het share websitebezoeken vanaf een desktopapparaat daalde van 43% naar 37%.
Een ander onderzoek van Acquisio uit 2017 wees uit dat lokaal zoekverkeer zeer winstgevend kan zijn. Vijfenzeventig procent van alle mobiele zoekopdrachten satisfied lokale bedoelingen resulteert binnen 24 uur in fysieke winkelbezoeken. Bewijs dat mobielvriendelijkheid een should is voor lokale zoekmachineoptimalisatie.
6. Concentrate on geografisch specifieke zoekwoorden
Relevante zoekwoorden voor lokale doelgroepen zijn essentieel. Dit is toch de logische conclusie?
Om een idee te krijgen van welke zoekwoorden mensen in een specifieke regio gebruiken om inhoud te vinden, kunt u Google’s Zoekwoordplanner gebruiken, waarmee u zoekopdrachten kunt beperken op basis van locatie. Doorway gebruik te maken van deze functie kunt u een lijst fulfilled zoekwoorden samenstellen satisfied een target op de lokale markt. Als je ze eenmaal hebt, gebruik ze dan voor de metadata van je internet site, kopieer en zelfs URL’s om je positie te verbeteren.
Voeg in uw artikel bovendien verwijzingen naar regiospecifieke oriëntatiepunten en hubs toe. Zet zinnen als “dineren in de buurt van de Space Needle” of “slechts een steenworp afstand van de House Needle” op uw website als uw cafe zich in het centrum van Seattle bevindt.
7. Pas een locatiepagina of een “More than ons” -pagina toe voor elke locatie
Als uw bedrijf actief is vanuit meer dan één fysieke website in een bepaald gebied, moet elke locatie zijn eigen pagina hebben. De basisvereisten voor deze pagina’s zijn het volgende:
- Als de winkel open up is
- Identificatiegegevens: naam/adres/telefoon
- Gedetailleerde uitleg voor elke persoon
- Getuigenissen
- Promoties
- Toegang tot parkeren
- Elke locatiepagina heeft een Google Map.
- Houd er rekening mee dat u de inhoud van elke pagina moet afstemmen op de specifieke locatie(s).
Een gelokaliseerde ‘Over ons’-pagina is vooral belangrijk als u vanuit één fysieke locatie opereert. Als u bijvoorbeeld een bloemenwinkel heeft, kunt u de evenementen in uw gemeenschap die u heeft helpen versieren fulfilled bloemen op uw “In excess of ons”-pagina vermelden.
Conclusie
De wereld van zoekmachineoptimalisatie evolueert in een snel tempo. Het is bekend dat de zoekmachinegigant Google regelmatig zijn zoekresultatenpagina’s (SERP’s) bijwerkt, en dit omvat de functies die beschikbaar zijn voor lokale zoekopdrachten. Het is dus cruciaal om een hoog niveau van expertise in lokale Search engine optimisation te behouden.
Deze 7 stappen zullen uw bedrijf klaarstomen voor succes achieved zoekmachineoptimalisatie (Website positioning), zowel nu als in de toekomst wanneer nieuwe Web optimization-instruments beschikbaar komen. Dit is het instant om ze in actie te brengen en de zichtbaarheid van uw bedrijf in de resultaten van lokale zoekmachines te zien toenemen. Gebruikmaken van Contentmarketingdiensten om uw omzet naar nieuwe hoogten te laten groeien.
De volgende suggesties voor optimalisatie van lokale zoekmachines laten zien hoe u uw inspanningen kunt afstemmen om het profiel van uw bedrijf te verbeteren op de locaties die u bedient. Volg deze richtlijnen om de aandacht van de juiste klanten te trekken en meer deuren voor conversie te openen.
Als het gaat om lokale zoekmachineoptimalisatie, is er veel meer om in excess of na te denken dan alleen waar u terechtkomt in de organische zoekresultaten. Gebruik preventieve strategieën die pagina’s satisfied zoekresultaten van zoekmachines overspoelen met positieve inhoud above uw lokale bedrijf om beter te presteren dan de concurrentie.
More Stories
Poor Body Image and Media Advertising
Choosing the Mobile Advertising Network That’s Right for You
How Does Facebook Figure Into Your Online Advertising Campaign