5 tips voor digitale marketing voor makelaars

Natalie Small

De vastgoedsector is extreem competitief en u moet creatief en vooruitstrevend zijn om uw bedrijf voorop te houden. Vul in: digitale marketing and advertising.

Voor velen trekt het concurrentievermogen hen naar de industrie. Ze gedijen goed bij de uitdaging die het biedt en bij het vinden van de beste manieren om hun bedrijf te promoten.

Volgens Invideo, gebruikte meer dan 93% van de huizenkopers een on the internet bron om naar een nieuwe woning te zoeken. Het gebruik van uw digitale advertising and marketing is uw succes.

Hier zijn enkele suggestions en trucs voor digitale advertising voor onroerend goed die uw bedrijf naar een hoger niveau tillen:

1. Benut de kracht van sociale media

Bron: TipRank

Alleen al in de Verenigde Staten, ongeveer 223 miljoen (82% van de Amerikanen) ten minste één, zo niet meer sociale media-accounts hebben. Dit drijft steeds meer bedrijven om te profiteren van verschillende sociale-mediaplatforms om fulfilled hen te netwerken.

Facebook

U kunt uw digitale marketingcampagne op Fb beginnen fulfilled zijn ‘over’ 1,47 miljard actieve gebruikers. Stel uw bedrijfspagina in en gebruik Fb-inzichten om een ​​goed begrip te krijgen van de fans van je pagina.

Hierdoor kunt u uw berichten precies afstemmen op de behoeften en wensen van uw consumenten en prospective customers.

Als u bijvoorbeeld huizen verkoopt in een gezinsgerichte gemeenschap, kunt u uw advertenties targeten op jongeren die op locatie zoeken.

Overweeg om te profiteren van betaalde advertenties op deze platforms. Contentmarketing is alles, en betalen om uw inhoud in de feeds van uw doelgroep te laten verschijnen, is zo immediate als u kunt krijgen. Hierdoor kunt u uw bedrijf snel promoten en uw bereik vergroten onder mensen achieved dezelfde interesses of leden van dezelfde demografie.

Instagram

Foto’s verkopen, en dit geldt voor de vastgoedsector. Mensen willen foto’s zien van het pand waarin ze geïnteresseerd zijn om te helpen bepalen of het een goede match zal zijn.

Dit biedt mogelijkheden voor walkthroughs, open huizen, showcases van agenten, aanbiedingen en meer.

Fulfilled meer dan een miljard actieve gebruikers, er zijn vast potentiële klanten in uw servicegebied. Zelfs als ze nog niet op de markt zijn, is het een voordeel om je naam van tevoren voor hun ogen te krijgen.

Het bouwen van een merkstem en een local community binnen uw system zorgt voor een sterkere relatie fulfilled klanten en prospective buyers.

YouTube

YouTube is een ander populair platform met een hoog voordeel voor vastgoeddealers. Satisfied meer dan 2,24 miljard gebruikers in landen about de hele wereld. Het bereik van YouTube is enorm.

In tegenstelling tot Instagram kun je satisfied het YouTube-product meer diepgaande, informatieve video’s about je vermeldingen bekijken. Hiermee kunt u zoveel mogelijk informatie geven aan de prospective buyers die het dichtst bij de conversie staan.

Het delen van getuigenissen is een geweldige manier om het menselijke component van marketing and advertising te bieden. Doorway eerder tevreden klanten om een ​​recensie te vragen om op uw internet site te publiceren, krijgt uw bedrijf geloofwaardigheid.

Testimonies zijn ook een geweldige manier om het harde werk van uw agenten te laten zien, en bieden potentiële klanten een manier om hun beste match te vinden.

Recensies zijn gemakkelijk te vervalsen, maar de emoties die satisfied deze video’s gepaard kunnen gaan, zijn oprecht. Dit is een krachtige resource die uw abonnees echt inzicht geeft in waarom ze uw bedrijf zouden moeten verkiezen boven uw concurrenten.

2. Gebruik lokale afbeeldingen en video’s op sociaal delen

Wanneer u netwerkt, is het belangrijk om lokale afbeeldingen of video’s op te nemen in uw digitale marketingcampagne. Veel bedrijven vergeten dit essentiële aspect en delen alleen tekst.

Afbeeldingen en video’s zijn belangrijk. Ze verhogen de betrokkenheid van uw huidige en potentiële klanten bij uw bedrijf. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het tonen van uw werk in uw doelgroep legitimiteit geeft aan uw merk.

Sociale platforms maken het voor bedrijven gemakkelijk om deze belangrijke elementen in al hun berichten op te nemen. Pro-tip, zorg ervoor dat je berichten openbaar zijn, zodat je volgers deze ook met hun volgers kunnen delen!

3. Maak een virtuele rondleiding

Bron: Kuula Blog site

Is uw bedrijf betrokken bij maatschappelijke activiteiten? Heeft u binnen uw bedrijf een unieke cultuur gecreëerd die u wilt laten zien? Misschien heeft uw bedrijf een huisdier of een geliefde mascotte waar uw klanten enthousiast more than zijn.

Maak een virtuele rondleiding doorway uw bedrijf voor uw site! Als je er geen lange tour van wilt maken, verdeel het dan in verschillende kleinere segmenten en volg eens for every maand een andere agent.

Video’s en virtuele rondleidingen die de dagelijkse activiteiten en cultuur van uw bedrijf laten zien, zullen uw klanten aanspreken en een snelle blik werpen op hun toekomstige bedrijf.

Mensen zullen eerder contact opnemen en willen werken achieved een bedrijf dat ze vertrouwen. Een insider-check out genereert een echt gevoel.

4. Gebruik LinkedIn om uw stempel te drukken

Bron: Vecteezy

LinkedIn heeft 830 miljoen gebruikers. Het is een plek waar specialists uit de industrie kunnen samenkomen en netwerken. Het is een uitstekende kans voor uw bedrijf om zijn professionele reputatie in een on line formaat te vestigen.

LinkedIn zorgt er ook voor dat uw bedrijf wordt blootgesteld aan investeerders, bedrijfseigenaren en banken in uw directe omgeving – en biedt kansen op partnerschappen die verder gaan dan uw particuliere klanten!

Veel potentiële klanten vragen om aanbevelingen van de bank through wie ze een hypotheek afsluiten, een vastgoedbedrijf of een makelaar. U kunt uw bedrijf of agenten betrekken bij discussieberichten, bloggen of immediate messaging.

Instagram en Facebook zijn wat meer aan de zakelijk-everyday kant. LinkedIn is waar je je professionele spieren kunt spannen en een web kunt werpen op andere bedrijven en hogere klanten die je misschien niet hebt bereikt.

5. Voeg waardevolle bloginhoud about onroerend goed toe aan uw site

Bloggen is alles! Weblogs bieden waardevolle branche-inzichten voor uw klanten en zorgen voor natuurlijk webverkeer op uw site.

(Snel overzicht: hoe u van uw blog een machine voor het genereren van sales opportunities kunt maken)

Digitale reclame is belangrijk, maar het langetermijnrendement van kwaliteitsinhoud op uw web site kan een nog belangrijker hulpmiddel zijn.

U wilt dat uw site de knowledge van uw bedrijf laat zien. Doorway uw inhoud te optimaliseren voor hoge Search engine marketing/SEM-ranglijsten voor uw potentiële klanten, worden ze rechtstreeks naar u toe geleid.

Nieuwe ideeën bedenken kan moeilijk zijn, dus probeer jezelf in de schoenen van een toekomstige huiseigenaar te plaatsen. Trefwoorden en onderwerpen zoals verhuizen, huiseigenaar, hypotheek, zal ze tijdens hun onderzoek naar uw site brengen.

Wat zou JIJ wil weten wanneer? een huis kopen? Dit geeft je een platform om je bloginhoud te bouwen.

Zorg ervoor dat u ook onderzoekt wat uw concurrentie doet. Een snelle Google-zoekopdracht zal u vertellen wat het hoogst scoort in uw branche. Kijk naar wat ze goed doen, en doe het beter.

Deze marketingtips voor makelaars in onroerend goed helpen u de klantbetrokkenheid van uw bedrijf te vergroten en houden u voorop in uw lokale onroerendgoedmarkt.

Achieved tijd, moeite en geduld kun je zullen get started positieve effecten te zien in uw hele bedrijf.

Wil je een aantal van de marketingstrategieën gebruiken die je hier op de MIG-site ziet, maar heb je hulp of advies nodig? Welk geluk! Internet marketing Insider Team heeft een crew van 35+ ervaren schrijvers die klaar staan ​​om material te produceren voor JOUW bedrijf. Bekijk onze wekelijkse blogcontentservice of program een free of charge check with in. Ga vandaag nog aan de slag en genereer meer verkeer en sales opportunities voor uw bedrijf!

Next Post

De stijgende waarde van personalisatie voor merken, adverteerders zoeken meer CMO's en de nieuwe rollenfuncties van Instagram

B2B-klantreizen die beginnen op beoordelingssites zijn aanzienlijk korterB2B-aankooptrajecten duren gemiddeld 192 dagen, en dalen achieved 63 procent wanneer een koper voor het eerst speak to maakt satisfied een beoordelingswebsite, terwijl het koopproces aanzienlijk langer is dan gemiddeld wanneer first-touch-kanalen sociale of betaalde media zijn – drie van de verschillende bevindingen […]