5 manieren om een ​​netwerk te ontwikkelen zonder persoonlijke ontmoetingen

Natalie Small

Mensen zijn sociale wezens, daarom zijn sociale bijeenkomsten een integraal onderdeel van het leven en bij uitbreiding van de handel. Het ontmoeten van een groep mensen fulfilled dezelfde interesses, in dit geval voor het bedrijfsleven, is een manier om kennis en technologie op te doen en te delen. Dit draagt ​​op zijn beurt bij aan het verbeteren en uitbreiden van onze onderneming.

Netwerkbijeenkomsten voor groepen, beroepsverenigingen en zakelijke seminars zijn een geweldige manier om uw kring te verbreden. Netwerkevenementen staan ​​bovenaan de lijst, omdat bezoekers doelbewust op zoek zijn naar nieuwe verbindingen. Beroepsverenigingen bieden een kanaal om mensen in uw branche te ontmoeten waar u uw carrière of bedrijf kunt correleren. Deelnemers aan zakelijke seminars zijn een numerous groep waar u ongebruikelijke connecties kunt vinden.

Online bijeenkomst
fotocredit: Samson Katt / Pexels

Nu we ons in het digitale tijdperk bevinden, kan het uitbreiden van uw netwerk ook on line gebeuren. Persoonlijke ontmoetingen zijn inderdaad van onschatbare waarde. In deze drukke wereld waar documents uw tijd opslokken, stijgende brandstofkosten en tal van andere activiteiten op uw schema, moet u echter manieren vinden om uw netwerk uit te breiden zonder het gedoe ervan.

1. Sociale media en on the internet community forums

De meest openlijke oplossing natuurlijk. Je kunt het net zo goed al doen. Lid worden van Fb-communities of LinkedIn-groepen is de gemakkelijkste manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Het nadeel is dat sommige mensen een andere offline persoonlijkheid hebben dan wat ze on line projecteren. Adult men moet dus added notify zijn op de zakelijke transacties op deze platformen.

Kies het social media system dat de voorkeur heeft van je doelgroep. Fb is nog steeds het populairst. Tiktok verovert echter Gen Z stormenderhand. Pinterest heeft een breed publiek van volwassen vrouwen, terwijl LinkedIn vooral gericht is op B2B-pros.

U kunt ook oppassen voor opkomende sociale mediasites. Als eerste onder je concurrenten op aankomende sociale kanalen heb je veel voordelen. Dit omvat onder meer het opzetten van betere en originele marketingcontent.

Dan zijn er websiteforums waar discussies vaak diepgaander zijn, omdat mensen specifiek naar message boards gaan om around dat onderwerp te praten. Bovendien hebben sommige boards kwalificatiebeperkingen waardoor de groep een bepaalde demografie uitsluit. Op deze manier is uw publiek al gefilterd, zodat u feedback kunt krijgen van degenen die uw products gaan gebruiken.

2. Applications voor het delen van contacten

Stelt u zich eens voor, uw zakenpartner heeft veel opgebouwde contacten van zijn vorige bedrijf vóór uw partnerschap. U kunt hem helpen zijn contacten doorway te nemen bij het promoten van uw nieuw geopende bedrijf door ook toegang te krijgen tot zijn contacten.

Het hoeft niet for every se via CRM. Dat is misschien een beetje ingewikkeld en prijzig. Vind een application voor het delen van contacten dat is gemakkelijk te installeren en veel eenvoudiger te gebruiken. Geen behoefte aan de technische kennis van het uitwisselen van .csv-bestanden of een nog langer proces van één-op-één overdracht van virtuele contactbestanden.

Gedeeld contact voor Gmail

3. Vind je jaarboek

Afgezien van het ophalen van leuke herinneringen uit je jongere jaren, zul je misschien verbaasd zijn about wie je zou onthouden terwijl je doorway je universiteitsjaarboek bladert. De contactgegevens kunnen verouderd zijn, maar de kans is groot dat u de namen on the internet kunt doorzoeken.

Sommige mensen veranderen, maar sommige niet. Opnieuw aansteken satisfied je voormalige klasgenoten kan beter blijken te zijn dan volslagen vreemden te ontmoeten. Satisfied behulp van internet kun je je misschien enkele juweeltjes herinneren die nog niet verbonden waren satisfied je sociale media-profielen.

U kunt ook het jaarboek van iemand anders lenen. Als uw doelklanten ouder zijn dan u, vraag dan uw ouders, oudere broers en zussen of neven en nichten om hun jaarboek.

4. Doorzoek het internet

Neem dit state of affairs: u heeft een reinigingsoplossing ontwikkeld. Je wilt het verkopen aan motels en places to eat. Het is gemakkelijk om te zoeken op trefwoord “eating places in Manhattan en contactnummers”. U kunt echter die kleine diners missen wiens bedrijf niet is geoptimaliseerd.

U kunt Google Maps of een willekeurige streetview-application gebruiken voor een virtuele wandeling in uw doelgebied en alle vestigingen daar noteren. Als je de luxe van tijd hebt, kost dit niets in vergelijking met marketingevenementen. Net als bij alle andere hierboven genoemde methoden, kun je gewoon in je pyjama zijn in plaats van de zakelijke kleding die je moet dragen bij netwerkevenementen.

Het ontwikkelen van een bellijst van web is de moderne versie van chilly contacting van gele pagina’s. Je zou misschien denken ongevraagd bellen is achterhaald, maar dat is het niet. De oproepen zouden echter niet zo koud zijn en het is niet noodzakelijk een oproep.

In dit informatietijdperk kun je een paar dingen about de klant weten voordat je je verkooppraatje geeft. Zodra u hun bedrijf op Google Maps of door een eenvoudige zoekopdracht in een zoekmachine heeft gevonden, kunt u meer inzicht in hen krijgen door ook hun openbare profiel te bekijken.

Bovendien, als u niet vertrouwd bent achieved spraakoproepen, kan een e-mail ook werken. Dit werkt als flyeren, maar met een beetje meer personalisatie als je daarvoor kiest.

5. Huur een freelancer in

Staat je bord vol fulfilled andere dingen, dan kun je het genereren van mogelijke klanten uitbesteden aan on the web freelancers. Er zijn veel platforms om ze te ontmoeten, zoals Upwork, Expert en Toptotal. Deze web sites zijn ook aangetrokken tot bepaalde gebieden van freelancers. Neem de tijd om te begrijpen welke het beste bij uw bedrijf previous.

Je kunt ook kiezen of je het doorway amateurs of pros wilt laten doen. De tarieven, levertijd en kwaliteit van de databases variëren dienovereenkomstig.

Een klantendatabase is een belangrijk zakelijk hulpmiddel. Net als elk gereedschap kun je het kopen als je het niet zelf kunt maken. In dit geval is de instrument die u nodig hebt een database van mensen of bedrijven onder uw gewenste demografie. Dit is vergelijkbaar achieved het uitbesteden van uw marketingafdeling zoals u uw boekhoudafdeling uitbesteedt. U besteedt echter alleen het gedeelte voor het genereren van de klantenlijst uit en u doet nog steeds de relaxation van de advertising en verkoop.

Afhalen

U heeft misschien uw netwerk on the web ontwikkeld, maar er gaat niets boven het toevoegen van een persoonlijk tintje aan het aangaan van zakelijke relaties. Eerste ontmoetingen kunnen digitaal zijn, zelfs de hele zakelijke transactie kan ook puur on line zijn als uw product or service of dienst dit toelaat.

Als u uw klanten echter het gevoel geeft dat ze niet alleen melkkoeien zijn, zorgt u voor merkloyaliteit en positieve comments. De manier waarop u uw klantenbestand of zelfs uw leveranciers hebt ontwikkeld, persoonlijk of on line, kan iets betekenen. Desalniettemin zal de manier waarop u deze relaties onderhoudt zeker meer invloed hebben op het bedrijf.

Next Post

Goud ziet een sprankje hoop nu de Amerikaanse dollar een moeilijk punt bereikt

Goud zakte vorige week naar het laagste punt in 16 maanden, maar slaagde erin zich te herstellen en de week af te sluiten met een winst van 1,1 procent die een einde maakte aan de vijf weken durende losing streak. Ondanks het herstel is er weinig aanmoediging voor yjegold bulls, […]
Affinity kondigt nieuwe executives-leiders van Robinhood & Showpad aan