5 creatieve manieren waarop B2B-marketeers kunnen profiteren van Twitter’s nieuwe Long-Form Publishing

Natalie Small

Twitter's lange inhoud voor B2B-marketeers vrouw afbeelding

Hoe kunnen B2B-marketeers hun social media-engines nieuw leven inblazen met de nieuwe functies voor het publiceren van lange inhoud van Twitter?

Twitter Write is de aanstaande tool van het sociale platform voor het samenstellen en delen van geschreven inhoud die veel verder gaat dan de traditionele limiet van 280 tekens van Twitter, in eerste instantie met maximaal 2500 woorden – genoeg blanco digitaal papier voor B2B-marketeers en merken om te vullen met berichten van innovatie.

B2B-marketeers moeten voorbereid zijn wanneer Twitter zijn Twitter-schrijffunctie verplaatst van het huidige beperkte testbed van met de hand geselecteerde auteurs naar een wereldwijde uitrol, en we zullen u laten zien hoe u klaar kunt zijn wanneer de tijd daar is.

Twitter heeft onlangs zijn Twitter-notities en nieuwsbrieffuncties herschikt om te bestaan ​​onder een uitgebreide Twitter Schrijf merk.

Het is ook begonnen met het delen van aanvullende informatie over Twitter Write, onder meer op evenementen zoals de conferentie van de National Association of Black Journalists en zijn “#TwitterForNews: Going Beyond 280 Characters | Powered by Twitter”-sessie.

Het platform heeft verschillende voorbeelden gedeeld van hoe Twitter Write is gebruikt door mensen met vroege toegang, waaronder: een blik op hoe verschillende journalisten op de conferentie hebben gepubliceerd met behulp van de lange Twitter-functie.

Laten we eens kijken naar vijf creatieve manieren waarop B2B-marketeers kunnen profiteren van de aanstaande opties voor het maken van lange inhoud van Twitter.

1 — Val op met onverwacht inzicht

via GIPHY

Voor ogen die gewend zijn om honderden kleine tweets met een kilometer per minuut voorbij te zien scrollen, kunnen B2B-marketeers opvallen door simpelweg als een van de eersten creatief gebruik te maken van Twitter Write en de inhoud die het zal publiceren – die het platform Twitter Notes noemt .

Alleen al het gebruik van Twitter Notes zal in het begin een curiositeit zijn, maar B2B-marketeers moeten optimaal profiteren van de situatie door onverwachte inzichten te bieden die specifiek zijn gemaakt om goed te werken binnen de limiet van 2500 woorden van Twitter Write.

Wat valt het meest op voor B2B-marketeers die de Twitter-feed van een merk bekijken? Wat dacht je van deze ideeën, om te beginnen:

  • Casestudy’s
  • Getuigenissen van klanten en klanten
  • Origineel onderzoek, rapporten, studies en enquêtes
  • Interviews achter de schermen

De een-tweetje van het zien van dit soort B2B-inhoud in een radicaal onverwacht lang formaat op Twitter zou de zaken waarschijnlijk opschudden – en de merkbetrokkenheid in het proces vergroten. In een B2B-marketinglandschap waar anders zijn en opvallen voorop staan, zou de lange inhoud van Twitter Write een krachtige nieuwe publicatieoptie kunnen zijn.

“In een B2B-marketinglandschap waar anders zijn en opvallen voorop staan, kan de lange inhoud van Twitter Write een krachtige nieuwe onderscheidende factor zijn in publicaties.” — Lane R. Ellis @lanerellis Klik om te tweeten

2 — Creëer episodische inhoud van Cliffhanger

via GIPHY

Met de enorm toegenomen capaciteit voor geschreven inhoud van Twitter Write komen er nieuwe mogelijkheden voor niet alleen op zichzelf staand schrijven, maar ook voor geserialiseerde inhoud van alle soorten.

B2B-marketeers zouden Twitter Notes kunnen gebruiken om te profiteren van de kracht van episodische inhoud, als onze eigen senior contentmarketingmanager Nick Nelson onderzocht in “Hungry for More: wat B2B-marketeers moeten weten over episodische inhoud”, en als onze senior contentmarketingmanager Joshua Nite bekeken in “Episodische uitbreiding: hoe u B2B-ervaringen kunt optimaliseren door uw podcast uit te breiden naar volledige video”, met inzichten die in veel gevallen net zo goed van toepassing zijn op het geschreven woord als op video.

Je nieuwste digitale cliffhanger-inhoud delen op Twitter Write – met een spannende call-to-action (CTA) om terug te komen voor de rest van het verhaal tijdens de volgende aflevering – is een methode waarmee B2B-marketeers kunnen experimenteren met het gebruik van Twitter Notes. U kunt meer leren over het maken van succesvolle CTA’s in “B2B-oproepen tot actie winnen die reacties krijgen en browsers omzetten in kopers”.

3 — Publiceer diepgaande nieuwsbrieven

via GIPHY

Vorig jaar breidde Twitter zijn platform uit met een reeks nieuwsbriefgerelateerde functies met de overname van Revue, dat het nu in de Twitter Write-mix heeft gerold als Revue via Twitter.

Twitter Write biedt een andere manier om op het platform te publiceren, en B2B-marketeers zouden zelfs de Revue- en Notes-opties van Twitter kunnen gebruiken om vergelijkbare inhoud aan elkaar te koppelen. gedeeld binnen Notes-inhoud.

Het schrijven van een winnende nieuwsbrief – of het nu wordt uitgezonden via e-mail, via de nieuwsbrieffuncties van LinkedIn* of Twitter, of op een van de vele andere manieren waarop ze online kunnen worden gepubliceerd, is een onderwerp dat het onderzoeken waard is, zoals we onlangs hebben uitgediept met “Sign Me Up: hoe B2B-marketeers in 2022 eersteklas nieuwsbrieven zullen maken.”

4 – Gebruik lange inhoud om een ​​Twitter-community op te bouwen

via GIPHY

B2B-merken die op zoek zijn naar een grotere en meer betrokken community op Twitter, zullen een krachtige nieuwe tool tot hun beschikking hebben, aangezien Twitter Write merken dieper zal laten graven en meer boeiende verhalen op het platform zal vertellen dan tot nu toe mogelijk was met slechts 280 tekens tegelijk.

Er zijn geweldige verhalen nodig om B2B-marketing aan te trekken, te betrekken en te converteren, en als je een grotere lei hebt om mee te werken met Twitter Notes, kunnen krachtigere merk-, klant- en werknemersverhalen een nieuw publiek krijgen.

U vindt nog meer over de praktijk van succesvolle B2B-storytelling in onze vele artikelen over dit onderwerp, waaronder “Free The Story: How B2B Marketers Can Use Digital Storytelling To Breng Content op nieuwe manieren tot leven”, “Waarom er behoefte is aan creatieve Storytelling in B2B-technologie en hoe influencer-marketing resultaten kan versnellen’ en ‘Microsoft’s Miri Rodriguez over hoe B2B-marketeers empathie omarmen voor betere verhalen van klanten’.

5 — Het groeiende universum van invloed op merken, leidinggevenden en werknemers

via GIPHY

Het is geen geheim meer dat de mensen die samen een bedrijf vormen – van bedrijfsleiders tot slimme pas aangeworven stagiaires – een invloedrijke macht hebben die anders is dan traditionele marketing gemakkelijk kan bieden. Dit is de reden waarom de kunst en wetenschap van B2B-influencermarketing de afgelopen tien jaar, en vooral de afgelopen twee jaar, gestaag is gaan groeien bij grote wereldwijde merken.

Invloed van leidinggevenden is naar voren gekomen als een opvallend element dat tot succes heeft geleid in ons eigen recent gepubliceerde uitgebreide 2022 B2B Influencer Marketing Onderzoeksrapportwaarbij 65 procent van de B2B-merken zegt dat interne leidinggevenden effectief zijn geweest in het vergroten van de invloed van het merk.

Daarnaast werkt ongeveer 75 procent van de B2B-marketeers, als onderdeel van het verbeteren van het leiderschap van het merk, al met interne executives om hun geloofwaardigheid bij klanten te vergroten, en een volledige tweederde van degenen die met executives werken, zegt dat hun programma zeer of extreem effectief is geweest in merkinvloed vergroten.

2022 Augustus 5 Statistieken Afbeelding

Betover en verras met lange Twitter-inhoud

via GIPHY

Op zijn best kan schrijven boeien en verrukken, ongeacht op welk digitaal platform het leeft, maar wanneer marketeers dit soort best-antwoord-inhoud verfijnen om precies te profiteren van een bepaald sociaal platform, zal de resulterende online ervaring vaker wel dan niet gepaard gaan met nieuwe niveaus van succes en betrokkenheid.

De vraag hoe B2B-marketeers het beste het type inhoud kunnen maken dat het leven van de mensen die ervan willen leren, verbetert, is een diepgaande vraag, die ik verder onderzoek in “Contentoverdenkingen: hoe we informatie verwerken en waarom B2B-marketeers moeten maken Inhoud die verheft.”

Weten wat goed zal werken als het gaat om de nieuwe functies voor lange inhoud van Twitter Write, zal B2B-marketeers ongetwijfeld een voordeel geven wanneer Twitter de mogelijkheid aan al zijn gebruikers vrijgeeft.

We hopen dat de vijf ideeën voor het creëren van creatieve, lange inhoud die we hier hebben bekeken, nuttig zullen zijn bij uw eigen toekomstige inspanningen, zowel op Twitter als in een ander mediaformaat.

Als het gaat om het maken van bekroonde B2B-videomarketing die verheft, versterkt en humaniseert, zijn er geen kortere wegen. Daarom kiezen steeds meer bedrijven ervoor om samen te werken met een topbureau voor digitale marketing zoals TopRank Marketing. Neem contact met ons op om te zien hoe we u kunnen helpenzoals we al meer dan 20 jaar doen voor bedrijven variërend van LinkedIn, Dell en 3M tot Adobe, Oracle, monday.com en anderen.

*LinkedIn is een klant van TopRank Marketing.